• Op een bijzondere manier ja, Miley Cyrus zingt hier The Climb voor een klein meisje met kanker, ze zingt ook een stukje in de microfoon. (op dit filmpje zie je dat minder goed.) Ik moest er niet van huilen, maar het liet mij absoluut niet koud. Ik vond het zo bijzonder, ze ging met haar dansen en zo. Ik las dat ze twee weken later overleed, dat meisje. Ik vind het gewoon zo ontiegelijk klote (sorry voor het schelden), maar zo'n klein meisje is zo klein gebleven - ze had potverdorie groot en oud moeten worden, een heel leven hebben gehad. Het had niet zo mogen zijn, het klinkt vast cliché, maar het had niet gemoeten. Zo'n klein meisje, ik vind het dan tof dat Miley dan met en voor haar zingt. :$

    http://www.youtube.com/watch?v=_4IcOlyhYBU&feature=related


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Demi Lovato heeft dat ook gedaan. Een meisje kwam voor haar optreden naar haar toe en vertelde dat ze zo geïnspireerd was door haar, dat ze had besloten om niet haar pruik op te doen. Toen haalde ze het meisje op het podium en mocht ze een nummer met haar meezingen en meelopen op het podium. Hoe 'gewoon' het ook lijkt voor jou of mij, voor zo'n kind is het iets groots.


    To infinity and beyond •

    Dat filmpje is er al van 2009.
    Miley is gewoon geweldig.
    End of story.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zylka schreef:
    Demi Lovato heeft dat ook gedaan. Een meisje kwam voor haar optreden naar haar toe en vertelde dat ze zo geïnspireerd was door haar, dat ze had besloten om niet haar pruik op te doen. Toen haalde ze het meisje op het podium en mocht ze een nummer met haar meezingen en meelopen op het podium. Hoe 'gewoon' het ook lijkt voor jou of mij, voor zo'n kind is het iets groots.


    Ik vind het niet klein, dat ze durft naar haar grote held te stappen en op een podium te staan met diegene. Zo'n klein meisje, zo veel meegemaakt. Sommige mensen hebben meer meegemaakt in hun hele leven tot nu toe, dan 5 mensen bij elkaar. Zo'n meisje is dat, en ik vind het dan top dat Demi zoiets doet. :$


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mulan schreef:
    (...)

    Ik vind het niet klein, dat ze durft naar haar grote held te stappen en op een podium te staan met diegene. Zo'n klein meisje, zo veel meegemaakt. Sommige mensen hebben meer meegemaakt in hun hele leven tot nu toe, dan 5 mensen bij elkaar. Zo'n meisje is dat, en ik vind het dan top dat Demi zoiets doet. :$


    Ik ook. En dat meisje had geen idee, dat ZIJ eigenlijk degene was die Demi had geïnspireerd. Want Demi zat er die avond helemaal doorheen (: Maar ik ben het met je eens, die kinderen hebben een hoop meegemaakt/maken nog steeds een hoop mee en verdienen dit dan ook. Daarom vind ik Miley & Demi geweldig. Net zoals Justin Bieber, die dit ook met verscheidene fans heeft gedaan.


    To infinity and beyond •

    Zylka schreef:
    (...)

    Ik ook. En dat meisje had geen idee, dat ZIJ eigenlijk degene was die Demi had geïnspireerd. Want Demi zat er die avond helemaal doorheen (: Maar ik ben het met je eens, die kinderen hebben een hoop meegemaakt/maken nog steeds een hoop mee en verdienen dit dan ook. Daarom vind ik Miley & Demi geweldig. Net zoals Justin Bieber, die dit ook met verscheidene fans heeft gedaan.


    Idd.
    Net zoals dat Miley een heleboel goede doelen steunt. Ik vind het gewoon prachtig, en dan als fan ben ik bereid die goede doelen te steunen, omdat het niet zo'n bekenden zijn, en het over simpele dingen gaat, zoals Get Ur Good On, of To Write Love On Her Arms.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Edith schreef:
    Het is en blijft lief, ook al doen meerdere celebs dat. (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zylka schreef:
    (...)

    Ik ook. En dat meisje had geen idee, dat ZIJ eigenlijk degene was die Demi had geïnspireerd. Want Demi zat er die avond helemaal doorheen (: Maar ik ben het met je eens, die kinderen hebben een hoop meegemaakt/maken nog steeds een hoop mee en verdienen dit dan ook. Daarom vind ik Miley & Demi geweldig. Net zoals Justin Bieber, die dit ook met verscheidene fans heeft gedaan.


    Inderdaad, het maakt geen drol uit dat ze bekend zijn, het gaat om het gebaar dat ze voor anderen maken. Maar anderen voor hun! Dat een liedje voor een ziek meisje of jongetje zou veel hou vast bied, maar een zieke fan die zoiets zegt, dat is gewoon super. Ik kan daar dan een big smile op mijn gezicht van krijgen, dat een gebaar nog groter is voor iemand dan het lijkt. :$


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind het echt ontzettend lief.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.