• Rollentopic!

    Op een doodnormale dag kregen tien studenten - vijf jongens en vijf meisjes - een brief. Het was een brochure van een universiteit: FreeHope University. Een universiteit gelegen in Californië. De school had vele goede commentaren gekregen, zo zei de brochure. Maar als de studenten uiteindelijk toekomen op de campus, blijkt dat iedereen andere informatie heeft gekregen over de school. Voor de ene was het een sportschool, voor de andere een architecturale school.
    Nog voor de studenten verdere uitleg konden vragen aan de mentor, bleek die verdwenen. En de poort was gesloten, kon op geen enkele manier meer opengemaakt worden...

    Er sluipen vreemde mensen rond op de campus, die helemaal verlaten bleek. Mensen die uit verschillende tijden komen. Gevaarlijke mensen, bevroren in de tijd waar ze nu in leven, met vreemde gaven. Hoe die mensen hun gaven hebben gekregen, of hoe ze hier terecht zijn gekomen, blijft nog steeds een raadsel... De campusbewoners zelf weten ook niet meer hoe ze hier terecht gekomen zijn.

    Zullen de studenten samenwerken om weg te geraken uit FreeHope? Of zullen ze elkaar nog meer wantrouwen, dan ze in het begin al deden? Zullen de vreemde mensen ze tegen elkaar opzetten of zullen ze allemaal dikke vrienden worden?
    Ze hebben geen voedsel, geen water en kennen elkaar helemaal niet. Hoe zullen ze het overleven?

    De campus:

    De campus bestaat uit studentenhuizen, café's, restaurants en klaslokalen in blokken. Alle ramen en deuren zijn echter dichtgetimmerd. Er is ook een bos op de campus, met een prachtige rivier en waterval. Als je het bos helemaal doorkruist, kom je terecht op een strand.
    De campus veranderd met de tijd mee. Oorspronkelijk waren het allemaal gebouwen uit de 18e eeuw, maar de gebouwen lijken op de een of andere manier te leven, en passen zich aan aan de tijd.


    Personages:
    -Studenten
    -Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Tolkien
    -Thamera "Tem" Kenway - Citizen
    - Amelie Milla Bradley - OwlEyes
    -Lana Dainne Haley - RainbowShine
    -Josephine Ambrose Cooper - Password

    MEISJES ZITTEN VOL.

    - (Gereserveerd door FingerNiall)
    -Sean "Sean, Rens" Lawrence Howard - Password
    -Liam Oliver Sanz - Chaim
    -Lucas Jhonson - TheRumIsGone
    -


    -Campusinwoners
    -May Violet Grey - FingerNiall
    -Ciara McCean - ThoseWords
    -Nicole Blackie Allman - GelaarsdeKat
    -Farelea Mea Blessim - Space
    -Crystal Kimberley Trevino - RainbowShine

    MEISJES ZITTEN VOL.

    -Avan Alistair Freehope Tolkien
    -Macky Oryan Elsey - Citizen
    -Mischa Alain Rhine - OwlEyes
    -Cole Highway - GelaarsdeKat
    -Jhon Samuwel McAlistar - TheRumIsGone

    JONGENS ZITTEN VOL.

    (Kunnen eventueel nog rollen bijkomen)

    Rules:
    -Maximum 2 personages (liefst jongen en meisje).
    -Enkel Citizen en ik maken topics aan, anders wordt het een warboel.
    -OOC graag tussen haakjes: () [] {}


    -By Tolkien & Citizen

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:45 ]


    help

    {Worden de campus bewoners nu wakker ofzo? kennen die elkaar?}


    Don't be like the rest of them, darling

    (De campusbewoners kennen elkaar en ze komen wel kijken, maar niet zodat de studenten hen kunnen zien.)


    help

    {Oke ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [YAY*O*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Thamera Kenway

    Ik slaak een luide zucht als ik bij het gebouw arriveer. Mij was verteld dat dit in een bruisende omgeving lag, mooi vernieuwd en opgeknapt was. Mooi niet dus. Het enige levende wezen hier is de vogel die krassend over me heen vliegt, volgens mij een raaf. Normaal gesproken zou ik mijn camera pakken om hem te fotograferen, maar nu voel ik daar op de één of andere manier weinig voor. Ik tuur even in de verte als ik verderop ook een auto aan zie komen rijden. Ik ben dus niet meer alleen.

    [Wie wilt het slachtoffer zijn? (wbw)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (De campusbewoners zijn eigenlijk mensen die de studenten willen bang maken. XD Dus ze staan 's nachts plotseling aan hun bed ofzo)

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:19 ]


    help

    (IKKE TROUWENS)


    help

    Danielle "Danny" Evanthe Constantine
    Mijn moeder stopt de wagen op de parking en ik spring uit de auto met een blije grijns op mijn gezicht. Die meteen weer vervaagd. "Ben je zeker dat je juist bent gereden?", mompel ik, kijkend naar het uitzicht. "Yep", antwoordt mijn moeder. Ik frons even mijn wenkbrauwen en haal dan mijn schouders op. Het kan niet veel erger zijn dan mijn vorige universiteit. Ik geef een knuffel aan mijn ouders en pak mijn rugzak en mijn twee kleine rolkoffertjes.


    help

    Lucas Jhonson

    Ik kijk om me heen als ik bij het gebouw arriveer, het zou een goede plek zijn voor muziek en het zou er vol staan met allemaal muziekale mensen, waar nu helemaal niks van te zien was.. het leek wel uitgestorven. Zuchtend loop ik het gebouw binnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Farelea

    Het koude water van de waterval klots tegen mijn lichaam aan. Ik haalde mijn hand door mijn natte haar. De omgeving was hier betoverend. Ik klom op een van de rotsen en liet mijn baar in de zon drogen. Mijn staart in het water houdend, zodat ik niet terug zou transformeren. De zon scheen zachtjes op mijn gezicht.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Thamera Kenway

    Ik had gelijk. Een meisje arriveert, waarna een jongen verschijnt, die meteen naar binnen loopt. Misschien moet ik dat ook maar doen, in plaats van in de kou te wachten op- Waarop eigenlijk? Op een pratende pinda? Ik schud zachtjes lachend mijn hoofd. Ik wandel ook langzaam naar binnen en kom terecht in een adembenemend grote koepel. Gapend staar ik omhoog en fluister, bijna onhoorbaar: "Is hier iemand?"
    Geen antwoord. Nee, duh, er was niemand hier.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Macky Elsey

    Mokkend zit ik op het stenen bankje, inmiddels mijn vaste plek. Nieuwe studenten, geweldig. Moet ik daar nou blij mee zijn, dat mijn rust verstoord wordt? Ik grom zachtjes en spring op. Ik leun tegen een marmeren pilaar aan en zucht even. Óf die nieuwelingen, óf ik zou het dit jaar flink lastig krijgen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Avan Alistair Freehope
    Ik slenter langst de kustlijn met een vreemd gevoel. Er komen weer mensen naar de campus. Ik heb echt geen idee wie hier achter zit. Zo zijn er nog nooit eerder mensen naar de campus gelokt. Meestal komen ze er gewoon terecht... In de verte zie ik Farelea en ik begin trager te slenteren, verander in een vogel en ga op haar schouder zitten. Het liefst verander ik in een vogel, dan kan ik even al mijn zorgen vergeten.


    help

    Jhon

    Met mijn rug tegen een koel muurtje gedrukt zit ik met mijn voeten languit, het zou vast weer een gewoone saaie dag zijn, eerst was er een campus geweest en die was vervolgens gesloten maar ik kon niet meer weg, net als de rest.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Pratende pinda, genious.. XD)

    Danny
    Ik zie een meisje naar binnen lopen en volg haar, na nog één knuffel aan mijn moeder te geven. Ik huppel naar binnen en blijf even staan. Oké, de omgeving was vreemd, maar dit is adembenemend. Ik staar naar de koepel boven mijn hoofd. Hij is van glas en er is een stuk uit gebroken. De oudheid straalt er vanaf. Ik vind het prachtig.


    help