•       Aangezien ik geen inspiratie heb voor mijn Zeemeerminverhaal en altijd vol enthousiasme naar toneel ga heb ik een nieuw idee. Ik ben er waarschijnlijk eerder mee gekomen, maar deze keer is het beter uitgelegd.
          Na een schipbreuk spoelen er een paar jongeren op een onbewoond eiland aan. Allemaal zijn ze verschillend. Ze moeten met elkaar overleven in vriendschap, verraad en haat. Maar of dat makkelijk is...
          Dat is het ongeveer. Vaag, inderdaad. Ik ben op dit moment ook vaag. De verhaallijn is gebaseerd op het stuk wat ik moet doen, ‘Onbewoond Eiland’. Het is sowieso niet hetzelfde zijn, dat garandeer ik jullie.
          Antwoord a.u.b. op de volgende vragen ;').

          Weten jullie een titel?
          Is het een origineel idee voor Quizlet?
          Moet ik je waarschuwen?
          Is het een leuk idee?
          Zal ik zelf personen bedenken?

          Alvast bedankt ‹3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    titel is :Island of the Mermaids


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Een zeemeerminnen verhaal en overleven ... Expeditie Zeemeermin? :')


    Til hug og blod.

          Ehm... Jullie hebben het verkeerd begrepen.. Het gaat niet over zeemeerminnen, maar ik heb wel een verhaal erover waar ik geen inspiratie voor heb ;').


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doet me een beetje denken aan Lord of the Flies, maar daarin waren het mensen die elkaar niet kenden. Het zou me trouwens niks verbazen als Lost op Lord of the Flies is gebaseerd... hm..

    Ontopic: wel een leuk idee.
    Als ik jou was zou ik sowieso de personages zelf verzinnen of desnoods baseren op mensen die je kent, maar ik vind het altijd zo stom als mensen rollen gaan uitdelen.
    Een titel weet ik op dit moment niet.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

          Ik ken die/dat film/boek niet, haha. Dank je, btw. De personen kennen elkaar maar niet goed, bij dit idee.
          Moet ik je waarschuwen? Ik vraag het voor de zekerheid, hihi ;').


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

          Zijn er btw nog meer mensen die iets opmerken, tips kunnen geven, mening kunnen geven?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Weten jullie een titel? The uninhabited island
    Is het een origineel idee voor Quizlet? een beetje. als verhaal wel, maar ik heb al een keer zoiets gezien voor een topic
    Moet ik je waarschuwen? zeker
    Is het een leuk idee? jahoor
    Zal ik zelf personen bedenken? mag, maar ik wil dolgraag helpen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    The only thing we have to do is survive?
    Dream, hope, survive?
    The desert island and me?
    Now we only have each other?
    I'm here 'till the end.And that will be fast?

    Gewoon enkele voorbeeldjes. Ik weet dat ze niet zo heel goed zijn, maar het is beter dan niets, toch? Lijkt me trouwens een leuk verhaal
    (lol)

    Weten jullie een titel?
    (Wil je trouwens een Nederlands Titel of Engelse?)

    - Can we save ourselfs?
    - Island Drama
    - New start on a Island
    - Broken Dreams
    - Different Dreams
    - Liefde, haat en vriendschap

    Zoiets?

    Doet me denken aan de serie Lost en expeditie Robinson maar dan een soort combinatie als je het zo vertelt


    Physics is awesome

    Weten jullie een titel? Love And Hate.
    Is het een origineel idee voor Quizlet? Ja!
    Moet ik je waarschuwen? doe maar ja :)
    Is het een leuk idee? ja
    Zal ik zelf personen bedenken? ja


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Reepicheep schreef:
    Doet me een beetje denken aan Lord of the Flies, maar daarin waren het mensen die elkaar niet kenden. Het zou me trouwens niks verbazen als Lost op Lord of the Flies is gebaseerd... hm..

    Ontopic: wel een leuk idee.
    Als ik jou was zou ik sowieso de personages zelf verzinnen of desnoods baseren op mensen die je kent, maar ik vind het altijd zo stom als mensen rollen gaan uitdelen.
    Een titel weet ik op dit moment niet.


    comfort in c h a o s

    Save our Souls (SOS) ofzo?

          Ik doe de titel van Ludwig, "Save Our Souls"! Dank jullie voor hulp, hihi. ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Weten jullie een titel? Ik vind Save Our Souls wel leuk. :'3
    Is het een origineel idee voor Quizlet? Ja. :'D
    Moet ik je waarschuwen? Ook ja.
    Is het een leuk idee? Jep.
    Zal ik zelf personen bedenken? Then again, yes. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.