• Ik ben gisteren wezen shoppen en ik ben zo blij met de dingen die ik gekocht heb.
    Ik heb een nieuw rokje, een vestje, een blouse, een basic jurkje (grijs, korte mouw en een diepe hals) en een té geweldige broek. Hij is heel strak en valt wat hoger en je maakt hem vast door een rits op de achterkant. En hij zit echt geweldig. De foto's staan hieronder (:

    Klik voor rokje

    mijn vestje en blouse. Het vestje is voor het sporten (: :



    mijn broek ( de achterkant. De voorkant is gewoon effen)




    Maar om dit nog nuttig te houden. Wat is het laatste wat jullie gekocht hebben, of wat willen jullie nog graag hebben?

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 10:22 ]


    Miep

    Wat ik laatst heb gekocht is een spijkerbroek bij de C&A. Hij zit echt lekker en ziet er ook nog eens goed uit. En oh, nieuwe handschoenen en een badge voor mijn legerjas. Plaatje

    En wat ik wil is een leren jack met spikes, een zo'n wijde broek met allemaal kettingen of een gewone broek met stuff eraan Voorbeeld.
    Oh, ik wil ook legerschoenen! :9~

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 11:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fuck, ik wil dat vest zóooo graag.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Leuk! Dat witte shirt vind ik erg mooi. c:

    Ik heb dit en dit besteld. :]


    You are beautiful, you are love.

    T is niet echt mijn smaak, maar super voor je dat je dat gekocht hebt! (:

    Mijn laatste aankoop... Vier pakjes thee & een kam :3


    Inspiration can hit you any time

    Ah, super leuk. (:
    Erm, ik heb voor het laatste een wifi kaart gekocht. ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niet mijn smaak, maarja.
    Ik had handschoentjes gekocht, nieuwe laarsjes, trui van Rise Against en een shirt van cupcake cult. Oh, en een winterjas & nieuwe plugs.

    AgendaxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wat ik voor het laatst gekocht heb is een cadeau voor één van mijn vrienden die zaterdag zijn verjaardag viert, we hebben met een aantal mensen geld bij elkaar gelegd en een tajine voor hem gekocht. (:
    Tadaaaa~

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 11:25 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Echt totaal niet mijn smaak. Ik heb niets met die mode van tegenwoordig. (Hoe ouderwets ik nu ook klink)


    26 - 02 - '16

    Ik ga vrijdag waarschijnlijk dit jurkje en de nieuwe cd van All Time Low kopen. :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dat shirt is leuk! (:
    Ik heb laatst een heel leuk vest gekocht bij de sting, die hebben altijd zo leuke dingen maar zo duur, en ik vond dat ik wel een keer wat verdiende. En een broek en hemdje bij de h&m haha. En natuurlijk het nieuwe album van All Time Low (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn laatste aankoop is nog steeds een nieuwe grijze skinny jeans en zwarte boots bij de H&M. Ik moet echt weer eens gaan shoppen :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik zit te wachten tot het eind van de maand zodat ik laarzen kan kopen want m'n open pumps zijn niet echt ideaal voor dit koude weer :'D

    En m'n laatste aankopen was... schoenen voor de kleine en een nieuwe carsbal omdat hij lief was geweest in de winkel. Met schoenen passen kan hij echt wel dramatisch zijn dus we doen hem altijd wat 'omkopen' of belonen voor goed gedrag, of hoe je het wilt bezien xD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wil dat vest echt al heel lang^^
    licht blauwe broek, ik moet nodig weer eens gaan shoppen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb laatst een blauwe broek, een shirt met een Engelse vlag en een riem met een Engelse vlag erop gekocht :3


    Don't be like the rest of them, darling