• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes


    rollen:
    Naam (volledig):
    Bijnaam:
    Leeftijd (tussen 18-23):
    Karakter:
    Afkomst (American, African-American, Latin, Asian):
    Uiterlijk:
    Hoe ben je in de situatie terecht gekomen:
    manier om geld te krijgen:
    Talent:
    Geheim (bijvoorbeeld;zwanger,dealen,verslaving etc):

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 8:33 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Helios schreef:
    goed denke ;):P
    Ik kan wel meedoen, alleen dan kan het misschien lang duren voordat ik een personage heb ;) [Maar vandaag komt ie waarschijnlijk wel, ik reserveer vast xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Reserveer maar een meisje voor mij. Ik maak haar vanavond aan. Haar geheim is dat ze eigenlijk twee kindjes heeft.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Demii0 schreef:
    (...) Ik kan wel meedoen, alleen dan kan het misschien lang duren voordat ik een personage heb ;) [Maar vandaag komt ie waarschijnlijk wel, ik reserveer vast xd]

    wat reserveer je, jongen of meisje?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik reserveer een jongen & meisje


    Don't be like the rest of them, darling

    Mijn topics, ik kijk straks of ik meedoe ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik wil een meisje reserveren ;)

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 16:20 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik vul mijn meisje zo in, haar geheim is dat ze zwanger is.. Ik kan niks beters bedenken..


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    ik laat ff geen meisjes meer toe tot er meer jongens zijn


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kutt, ik moet echt gaan nu en vanavond moet ik opassen. Misschien kom ik vanavond nog heel even..


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Naam: Eareon Orlando Jhonson
    Bijnaam: /
    Leeftijd (tussen 18-23): 19
    Karakter: Hij is misterieus, en laat niet veel van zichzelf zien, hij doet aardig tegen mensen maar schijn kan soms bedriegen.
    Afkomst (American, African-American, Latin, Asian): Latin
    Uiterlijk:



    Hoe ben je in de situatie terecht gekomen: Doordat hij toen hij al heel jong was met de verkeerde mensen omging is hij in het drugs wereldje beland, toen een klus vreselijk mis trijgde te gaan en al zijn vrienden werden opgepakt kon hij niet meer naar huis, hij was niet alleen bang voor de reactie van zijn ouders maar ook bang dat de politie hem ook zou komen aresteren, daarom is hij in 'The Hood' gaan wonen.
    manier om geld te krijgen: Dealen en stelen, hij is erg flug met zijn vingers en steed makkelijk iemand zijn portomonee zonder dat diegene het merkt.
    Talent: Muziek, muziek heeft hem altijd al gefacineerd, hij houd ervan om zelf muziek te spelen & te maken, vooral piano spelen kan hij erg goed.
    Geheim (bijvoorbeeld;zwanger,dealen,verslaving etc): Hij Dealt, maar hij zou alles doen om zijn oude leven terug te kunnen krijgen.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 17:02 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Naam: Elise Olivia Blades
    Bijnaam: Elies
    Leeftijd: 18
    Karakter: Ze is een type dat vaak Afwezig is, en dus heel vaak niet weet waar het over gaat. Ze vind het nooit zo fijn als er veel mensen om haar heen zijn en wil vaak alleen zijn. Ze is wel aardig tegen mensen, maar dan ook alleen tegen mensen die het ook tegen haar zijn. Ze is nogal onhandig, waardoor ze vaak valt, of iets laat vallen.
    Afkomst: Half Latina, Half American
    Uiterlijk:


    Ze heeft lange bruine haren en bruine ogen. Ze is best lang, en ze heeft een niet al te lichte huid.
    Hoe ben je in de situatie terecht gekomen: Ze zit er net pas in. Ze is weggelopen van huis doordat ze elke dag erge ruzie had met haar ouders. Uiteindelijk ging ze terug, maar toen mog ze niet meer binnenkomen daar.
    Manier om aan geld te komen: Geld te stelen van mensen.
    Talent: Schrijven.
    Geheim: Ze is dealer geweest, maar ze heeft nog altijd schulden die ze moet terug betalen. Ze wordt nog altijd lastiggevallen door de gene waarbij ze schuld heeft.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 17:58 ]


    That is a perfect copy of reality.

    no black people?? xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    I don't thinks so XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Helios schreef:
    no black people?? xD

    Die zijn er bijna nooit


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)
    Die zijn er bijna nooit

    wat onorigineel zeg xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]