• Hey!
    Ik wil al een tijdje een Hongerspelen verhaal schrijven, maar ik weet niet of ik het moet doen.
    Hier vast een stukje:
    Oh trouwens, bevat Spoilers over het einde van het derde boek!!

    Those crazy Games || The Hungergames
    Nadat de Hongerspelen zijn afgeschaft en de rust in Panem is teruggekeert, gaat het een lange tijd goed. De laatste getuigen van de 75-ste Hongerspelen zijn overleden en op scholen wordt er niet meer over gepraat.
    Er heerst toch nog onrust als President Thorn aan de macht komt. Hij besluit de Hongerspelen weer in te voeren, om zeker te zijn dat er niet weer opstanden uitbreken.
    Het Capitool heeft er geen problemen mee, maar de Districten denken daar anders over.

    Het jaar dat de eerste Hongerspelen weer komen zijn Savanna, Renske en Marlies alle drie 15 jaar. Ze zijn beste vriendinnen, al sinds ze acht zijn. Maar alles verandert als een van hun als tribuut de arena in moet..


    Doen of niet doen?

    Edit: Iemand merkte op dat het een beetje onrealistisch is om opnieuw de Hongerspelen in te voeren. Maar het is wel 74 jaar goed gegaan toen, tot Katniss kwam en de opstanden leidde. ALs zij er niet was geweest, wat het lange tijd doorgegaan. Dus het is het proberen waard.
    En over de namen, de personen bestaan echt -goh-. Maar de tijden zijn ook veranderd in Panem, districten hebben het wat beter (hoewel het Capitool het toch wel heel luxe heeft, maar er zijn zeg maar geen mensen meer die aan de honger doodgaan). Alles is 'moderner' geworden. En ik vind het ook heel lastig om 'Hongerspelen'-namen te verzinnen :$
    Edit 2: Hij staat online! Those Crazy Games||The Hungergames

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 15:07 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    JA! Doen! Ik ga hem in ieder geval wel lezen!


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Wie houdt je tegen? Ga er gewoon voor ;).


    I do not intend to tip-toe through life only to arrive safely at death.

    Doen en ik zou het wel willen lezen als je waarschuwt c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Lavending schreef:
    Wie houdt je tegen? Ga er gewoon voor ;).

    Tja, het lijkt me onlogisch dat de hongerspelen weer opnieuw worden ingevoerd. Welke president zou het riskeren om hetzelfde van een paar jaar terug mee te maken?

    Ik zeg niet doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tikkeltje onrealistisch aangezien het Capitool aan het einde van Mockingjay toch wel hun lesje geleerd lijkt te hebben. Als je het doet zou ik trouwens meer Hunger Games like namen doen, dus niet Renske of Marlies. (:

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 9:07 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.