• Ik heb gewoon een fucking 9 gehaald voor een toets waarvan ik dacht dat ik hem verneukt had.

    Ik ben geweldig! *O*

    Iemand anders nog zulk goed nieuws gehad?

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 14:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Brutus schreef:
    Goedzo! :]
    Ik heb de laatste tijd geen toetsen meer gehad. Het enige wat ik vandaag te horen kreeg van school was dat ik weer gezellig mag gaan nakomen. Hooray!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb vandaag de lijst van mijn schoolexamens gezien. Die stonden wel op internet, maar ja. Dus mijn crush -die zat naast me- pakte het blaadje af en zei: 'dat is ook lekker deprimerend. Allemaal zevens, een 8 en 1 vijf!' Hij had zelf allemaal net aan zesjes of net aan geen zeven, haha.
    Maar ik vond mijn cijfers niet zo deprimerend :'D


    To live would be an awfully big adventure

    NICE!
    Ik was vandaag ook blij, ik had het hoogste punt van de klas voor Duits!
    Een 8.6 lol, die telde vijf keer mee


    xx Rayé


    I'd rather have you, cursed or not.

    FighterBeat schreef:
    Rondje door de zaak op de kosten van Mitchell, guys! _O_


    *geeft iedereen drank*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gaaaf! (hoera)
    Nee niet echt, aardrijkskunde ging vreselijk en bij Engels moest ik voor de klas staan en zo'n heel grammaticaal verhaal uitleggen. .___.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Gefeliciteerd :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat ik voldoende had voor spaans luistertoets terwijl ik er geen reet van verstond en maar wat had ingevuld :P

    (werken met onvoldoendes en voldoendes op school)

    congratz


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oui, ik kwam er vorige week maandag achter dat ik een verrekte groot boekverslag die dag af moest hebben. Ik heb toen van 9 tot kwart vooor 12 's avonds doorgewerkt (12u was de inlevertijd), en had geen tijd meer om het over te kijken dus heb ik het gewoon maar ingeleverd. En raad een? Ik had een 8 en een 7 :'D.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ik kan vrijdagavond toch afspreken met vrienden ipv animatorenweekend, ik mag vanaf zaterdagochtend komen.
    HELL YEAH


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Niet nu, ik heb nog geen testen.
    Ja, één keer voor Duits. Ik dacht echt dat ik gebuisd ging zijn, maar ik had toch nog een 7/10.
    Maar voor mijn wiskundetest was het omgekeerd, ik had het gevoel dat het redelijk was gelukt, niet superslecht, maar ook niet goed. Resultaat? Onvoldoende. 9.5/20.
    Mijn examen was naar mijn gevoel slechter gegaan, maar daar had ik toch nog 74/100 voor.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    *Le whut*
    Awesome :3
    Had ik maar zulke goede cijfers.. ;x


    26 - 02 - '16

    404NOTFOUND schreef:
    Als ik denk dat ik iets verknald heb.. Heb ik het ook altijd verknald (cat)

    Ik haalde een 9,2 voor een toets en nu gaat mijn lerares iets leuks doen :3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    404NOTFOUND schreef:
    Als ik denk dat ik iets verknald heb.. Heb ik het ook altijd verknald (cat)


    Bad decisions make good stories.

    Ik mag naar een andere stage en die is al geregeld _O__O__O__O_


    -