• Ik heb koken gehad, serveren gehad en Toerisme en Recreatie gehad (eigenlijk is dat theorie, maarja..) en dan morgen nog Brood & Banket! (Stokbroden, soezen en sprits maken) Dan pas in mei de examens van Engels, Nederlands, Wiskunde en Economie ;D


    Bedankt voor alle succes, het heeft blijkbaar geholpen want ik heb het heel goed gedaan :) Het bleek echt super makkelijk te zijn en we zijn maar een ochtendje bezig geweest! Nu vakantie tot 16 mei, haha <3

    Wie heeft er ook examens?

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 13:32 ]


    Believe in yourself.

    Ik heb geen examens meer, maar ik wil die van jou wel komen opeten :3


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik niet, maar ben wel al volop aan het leren..
    Mmmm, soezen :9~ Met banketbakkersroom of slagroom?

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 10:48 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik in mei voor Engels, Nederlands, wiskunde, economie, biologie en geschiedenis, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    zijn ook niet echt de makkelijkste dingen he voor brood en banket:o (heb brood en banket opleiding gedaan maar ben er vanaf gestapt :p)
    veel succes!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Succes! :]


    Til hug og blod.

    Negligible schreef:
    Ik niet, maar ben wel al volop aan het leren..
    Mmmm, soezen :9~ Met banketbakkersroom of slagroom?

    Met slagroom geloof ik..

    @Helios
    Nee niet bepaald! Soezen lukt me nog wel, spritsen misschien, maar stokbrood hebben we nog maar één keer gedaan en dat was best veel werk enzo...


    Believe in yourself.

    Stackhouse schreef:
    (...)
    Met slagroom geloof ik..

    @Helios
    Nee niet bepaald! Soezen lukt me nog wel, spritsen misschien, maar stokbrood hebben we nog maar één keer gedaan en dat was best veel werk enzo...


    Thuis oefenen nog even snel vanavond?


    Til hug og blod.

    Stackhouse schreef:
    (...)
    Met slagroom geloof ik..

    @Helios
    Nee niet bepaald! Soezen lukt me nog wel, spritsen misschien, maar stokbrood hebben we nog maar één keer gedaan en dat was best veel werk enzo...


    Jammer! Banketbakkersroom is lekkerder :3 En spritsen zijn ook echt lekker!
    Maar is stokbrood bakken dan zo moeilijk? Je zou dat precies niet echt zeggen. Maar veel succes alleszins!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Thuis oefenen nog even snel vanavond?

    Nou, ik weet niet uit mijn hoofd hoe het allemaal moet. We moeten het recept en de bereidingswijze van school gebruiken en dat weet ik niet. We krijgen morgen gewoon de bereidingswijze aangezien we er maar weinig les in hebben gehad, is dat wel fijn (:

    @Negligible
    Haha ja vind ik ook! Nou, het is niet echt moeilijk maar het is wel zwaar.. :/
    Dankjewel!


    Believe in yourself.

    Binnen enkele weken heb ik pas examens. Eind mei.
    Nog veel succes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh dat is wel minder. Als je je eigen recepten mag gebruiken staat het internet ook bomvol. Maar als je de bereidingswijze krijgt zal het je vast wel lukken! :]

    Probeer voor die spritsen anders iets op het internet te vinden? Misschien kan je die van jouw school ook wel vinden.


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    Succes! :]


    Ik heb volgend jaar examens.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 11:54 ]


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Verkeer me zusje en nu moet ik haar daar bij helpen.

    Jou opleiding is leuk :9~
    Nee, examens gecanceld vanwege problemen met mezelf en zo. Volgend jaar opnieuw (:


    Destroy what destroys you.

    Nog succes daarmee!
    En ik heb in mei examens in de vakken: Nederlands, Engels, Duits, biologie, wiskunde, natuurkunde en scheikunde.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...