• Ik moest me gaan melden bij de afdelingsleider, maar hij was bezig dus ik moest wachten in zijn kantoortje. Komt de allergrootste creep der leraren naat binnen en slaat hij een arm om me heen.
    "Zitten we in de problemen jongedame?"
    Dus ik heel spastisch bewegen zodat zijn arm van me af ging en naar de andere kant van het kantoortje rennen. Gelukkig kwam toen nog iemand binnen. Pfoe (':

    Nou heb ik het geluk dat ik mag gaan nablijven en raad eens wie er vrijdag surveillant is? Juist, die creep.
    Hij is een supereng, oversekst ventje. Hij noemt leerlingen 'sexy' staart naar je kont en tieten. Hij zat zelfs aan iemands BHbandje, om zogenaamd het kaartje naar binnen te doen. Creeep.

    Wie komt mij vrijdag redden? :] Ook nog van zo'n 'leuke' leraren?
    (cat)


    Me so good.

    Iel gatver, zo'n leraar hadden wij in de eerste, en van de ene op de andere dag verdween hij.. Niemand wist waar hij was, ghehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik kom je redden
    Wij hebben zo'n hulp gast van Scheikunde, voor pratica enzo, en hij is eng. Zijn gezicht is misvormd, ik kan hem niet verstaan en hij is eng en hij gaf ons vandaag les


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wtf! Neen, gelukkig zijn ze bij ons allemaal normaal.


    Owl you need is love.

    Yess, I had. Stak die doodleuk het etiketje van mijn onderbroek weer naar binnen D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sommige leraren zijn een beetje eng ja, maar niet dat soort eng.

    Er is wel zo'n creep bij fitness, maar ik vind er mer als een gladjanus uitzien (cat)


    Deep inside, I've never felt alive