• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Forbes
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Forbes
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 10:27 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Catherine Melrose Roux

    Ik fronste even. ''Het is hartstikke normaal om af en toe dronken te worden.'' mompelde ik, terwijl ik iemand ontweek die bijna op me viel. Dronken.
    ''Mijn ouders zijn gewoon..-'' ik zuchtte, en maakte mijn zin niet af. Ik hield van mijn ouders, eerlijk waar, maar of dat nou wederzijds was, twijfelde ik nog aan.

    [Wát is hij van plan? :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William David Lynch
    'Je ouders zijn gewoon... wat?' vroeg ik gladjes, terwijl ik met mijn vingers naar de barvrouw knipte. Meteen kreeg ik nog een cocktail. Het mens was alleen uitgeschoten met de rum, waardoor de smaak van de vodka en snaasappelsap vager was. Catherine ontweek nog net één of andere dronkenlap.
    'Ongeïntereeerd in je? Zelfzuchtig?' Oh daar wist ik alles van.

    [Nothing..? (cat) He wants to have fun. als hij daarvoor wat eersteklas dametjes moet dronken voeren...)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine Melrose Roux

    Ik keek hem even verbaasd aan, en knikte toen zwakjes. Ik sloeg even mijn ogen neer, en dronk mijn glas leeg. Ik bestelde er nog maar eentje, die ik algauw in mijn handen kreeg gedrukt. Ik nipte er wat van, en zette het glas naast me neer. ''Ik heb gewoon het idee dat ze soms niet van me houden, zoals ouders hóren te doen.'' zei ik zacht, en ontweek zijn blik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William David Lynch
    'Ik heb gewoon het idee dat ze soms niet van me houden, zoals ouders hóren te doen.' Oh dit was te makkelijk. Even schudde ik mijn hoofd.
    'Ouders zijn nutteloos. Kinderen zijn niets meer dan een obstakel.' Ik haal even mijn schouder op en sla de te sterke drank achetrover. 'Zo is het gewoon.' Zo was het ook voor mij. Maar het verschil was, mij kon het geen reet schelen. Ik zorgde wel voor mezelf.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine Melrose Roux

    Ik knikte maar, en keek naar de dansende mensen. Gelukkig kwam Charles niet in de buurt van de derde klassers, dus ik hoefde niet constant op mijn hoede te zijn. Ik voelde me best wel ongemakkelijk met mijn jurkje hier, tussen al die oude, versleten kleding..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William David Lynch
    De muziek werd al snel harder gezet en ik voelde me al wat licht in mijn hoofd. Slechte barvrouw. Geen drank meer de rest van de avond, ik heb geen zin in stomme fouten. ik wierp weer een blik naar het zielige eersteklas prinsesje naast me. Ze keek ongemakkelijk richting de dansende menigte.
    'Ben je daar te goed voor, om te dansen met het gewone volk? Of kun je alleen maar die nette eersteklas dansjes?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexandra Violetta

    Waarschijnlijk was John de eerste geweest bij wie ik kon zeggen wat ik vond en dat hij er ook nog eerlijk andwoord op gaf, al vliel het niet altijd mee om er een andwoord op te kunnen geven, meestal praate ik ook niet veel omdat er geen mensen waren waarmee ik kon praten. Maar ik vond het fijn om te luisteren naar wat hij zei, 'Ik heb nooit begrepen wat rijke mensen tegen arme mensen hebben, ze zijn aardiger dan rijke mensen.' Zeg ik glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Catherine Melrose Roux

    Ik keek hem even overdonderd aan, maar grijnsde toen kleintjes. Ik kon aardig goed dansen, ik deed het alleen nooit. Ik pakte de hand van William vast, trok hem mee naar de dansende mensen, en liet me meevoeren door de muziek. Ik begon een beetje mee te dansen, en vergat de mensen om me heen. Ik was vergeten hoe leuk het was, ik heb nooit de kans gehad om te dansen..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William David Lynch
    Met een kleine grijns trok ze me de menigte in. Niet wat ik in gedachte had, maar okay. mijn hand trok ik los zodra ze begon te dansen, lichamelijk contact met een vremdeling was neit echt iets waar ik zin in had. ik vertrouwde haar voor geen cent. Maar ze was tenminste interesant, ik had tenminste iets te doen. En ze leek nog behoorlijk goed te kunnen dansen ook.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine Melrose Roux

    Tijdens het dansen morste ik iets van mijn drankje dat ik had meegenomen op de grond, maar dat maakte niks uit. Gek genoeg voelde ik me op mijn gemak bij William, iets wat niet snel gebeurde; ik had het niet zo met vreemden. Ik nam een slokje van mijn drinken en danste verder.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 16:14 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ben rond 7 uur weer terug, meot wat dingen doen ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Anaïs Degrez

    Ik knikte even kort en liet dan Adele voorgaan naar de desbetreffende tafel. Terwijl we stapten keek ik zoveel mogelijk rond, niet naar de kamer maar naar de mensen. Mode was iets wat ik immens belangrijk vond en tot mijn grote genoegen was ik duidelijk nog mee met de laatste trends. Ik liet me dan ook opgelucht op een stoel zakten en probeerde er niet aan te denken dat er vroeger altijd iemand stond om die naar achteren te trekken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [FingerNaill? Heb hierboven al gereageert.. voor hetgeval je eroverheen hebt gelezen.. Xd]

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 16:53 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    William David Lynch
    Tijdens het dansen morste ze haar drankje. Ze leek een stuk meer op haar gemak, leek te relaxen op de dansvloer. Toen er een dronken, oudere man verscheen die zijn handen iets te laag op haar lichaam plaatste, trok ik haar maar wat naar me toe.
    Straks is het mijn schuld als er iemand het kind verkracht of zo, daar heb ik nu ook weer geen trek in. En ze lijkt me niet echt dronken, alleen aangeschoten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adele Calder
    Ik glimlach als Anaïs me voor laat lopen en loop naar het aangewezen tafeltje toe. Ik heb nog nooit op zo'n dure plek gezeten bedenk ik me en kijk het prachtige restaurantje rond.
    "Ik vraag me echt af of dit wel voor tweedeklassers zoals ons bedoeld is," zeg ik daarom aarzelend en kijk even naar de mensen om ons heen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.