• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.



    Boys:

    - Amen Raphael Elyon
    - James Andrew Night
    - Jermaine Jean Adams
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton
    - Taylor Nathaniël Ramirez
    - Dwayne Renolds
    - Matthew Drew Anderson
    - Alexander Eduward McAlister
    - Devon Jay O'Carter
    -

    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery
    - Nana Shizuko Rose
    - Cheryl Dolores-Ann Mason
    - Leya Eden Barlow
    - Elianne Ever Jhonson
    - Liberty April Ramirez
    - Hailey Robberts
    - Elizabeth Grace Harper
    - Diana Grace Anderson
    - Faith Emilia O'Carter
    - Isabelle Lilou Rousseau
    -


    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    - Als je een personage aanmaakt, bedenk je daarna dan niet meer, want als je meedoet, zou je het in de gaten moeten blijven houden (anders loopt het RPG dood...)
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    – Just have fun! :)

    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jongen/Meisje:
    Kiest voor: [zang/ dans/ model, etc…]
    Karakter:
    Uiterlijk: [of foto]
    Seksualiteit:
    Biografie:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 22:23 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I am going to make a gay model :3
    Reserveer hem maar alvast please.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    I am going to make a gay model :3
    Reserveer hem maar alvast please.


    Yay for all the gay people!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Volledige naam: Leya Eden Barlow
    Leeftijd: 17
    Jongen/Meisje: Meisje
    Kiest voor: Haar moeder pushed haar om model te worden maar zelf kiest ze liever voor zang of dans
    Karakter: Leya is over het algemeen wel aardig tegen iedereen. Zelfs als je ze echt niet mag laat ze dat meestal niet merken. Soms kan ze wat dromerig overkomen, maar dat is ze niet echt. Ze heeft er een hekel aan om ruzie te maken met mensen en is vaak degene die het als eerste weer goed wil maken. Het duurt meestal wel even voordat ze je vertrouwt. Dat wil niet zeggen dat ze verlegen is maar is ook niet iemand die perse alle aandacht op haar gericht hoeft te hebben.
    Uiterlijk:


    Leya is rond de 1.70 en heeft een tenger, maar mooi figuur. Haar haren zijn blond en bovenop is het donkerder dan bij de puntjes, waar het een beetje goudblond is. Ze heeft mooie nachtblauwe ogen als je dichtbij genoeg staat kan je zien dat er een paar gouden vlekjes in zitten.
    Seksualiteit: Hetero
    Biografie: Leya haar vader was overleden toen ze nog maar net 7 was en sindsdien wordt ze opgevoed door haar moeder. Erg goed met haar moeder kan ze het niet vinden, vooral niet omdat die haar steeds pushed om model te worden. Iets wat ze zelf echt niet wil. Gelukkig kan ze wel goed met haar oudere broer Nathan opschieten. Toen ze 13 was heeft ze zichzelf aangeleerd om gitaar en piano te spelen omdat haar moeder weigere haar op les te doen.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 0:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Escritura schreef:
    (...)

    Yay for all the gay people!


    I love gay people, ik heb zelf een gay best friend :Y)


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Waar staat de school eigenlijk? In welk land, zeg maar. Dat heb ik even nodig voor de biografie, haha.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 17:54 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Space schreef:
    (...)

    I love gay people, ik heb zelf een gay best friend :Y)


    I'm like my character, Amen, Demisexual. (cat) But nearly all my RPg characters are gay or bi.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 17:55 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    I'm like my character, Amen, Demisexual. (cat) But nearly all my RPg characters are gay or bi.


    Dit gaat mijn eerste gay karakter worden, yay! :3
    Ik ga nu een perfecte pic zoeken :3


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    (...)

    Dit gaat mijn eerste gay karakter worden, yay! :3
    Ik ga nu een perfecte pic zoeken :3


    I like you, stranger. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Space schreef:
    (...)

    Dit gaat mijn eerste gay karakter worden, yay! :3
    Ik ga nu een perfecte pic zoeken :3


    Neem Chris Colfer XD


    El Diablo.

    Ik twijfel.. zal ik mijn personage biseksueel maken? Dat is dan mijn eerste personage's die bi is.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 18:03 ]

    Nemhain schreef:
    Waar staat de school eigenlijk? In welk land, zeg maar. Dat heb ik even nodig voor de biografie, haha.

    In New York :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Password schreef:
    Ik twijfel.. zal ik mijn personage biseksueel maken? Dat is dan mijn eerste personage's die bi is.

    Ik zou het wel echt gaaf vinden, maar je mag het zelf weten :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    (...)
    Ik zou het wel echt gaaf vinden, maar je mag het zelf weten :Y)


    [Oké, ze is biseksueel. (:]

    Talisman schreef:
    (...)
    In New York :Y)

    Okay, bedankt ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik reserveer een meisje