• Ik heb morgen een proefwerk wiskunde, alleen ik snap iets niet en dus vraag ik het aan jullie
    Als je van een gelijkbenige driekhoek een zijde of een hoek moet berekenen hoe doe je dat dan?
    In mijn boek staat dat dat niet mag met SosCasToa, maar hoe moet het dan?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat is de vraag? Wat is er gegeven? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Athalie schreef:
    Dit heb ik in de derde gehad.. was m'n beste cijfer haha alleen heb ik géén idee meer, sorry. Nergens in je boek?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Gethsemane schreef:
    (...)
    Dat mag alleen als je een driehoek hebt met een hoek van 90 graden.


    Je kan dat ding toch door de helft doen? Dat je een lijn maakt van de top naar de onderkant in een rechte hoek, de hoogte, en dan piet gebruiken? Tenminste, zo doe ik 't altijd :'D.


    i put the fun in funeral

    als je van een gelijkbenige driehoek vanaf de top naar de overstaande zijde gaat, krijg je wel een rechthoekige driehoek, en kan je dus wel soscaastoa gebruiken.
    je zou bij een gelikjkbenige driehoek namelijk geen rechthoekzijde hebben, en dan kan je soscastoa niet toepassen.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 7:42 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Oké, ik heb het verknald
    Twee opdrachten kwam ik helemaal niet uit en bij een andere deed ik iets verkeerd omdat mijn rekenmachine de hele tijd Math Error aangaf


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spotvogel schreef:
    Oké, ik heb het verknald
    Twee opdrachten kwam ik helemaal niet uit en bij een andere deed ik iets verkeerd omdat mijn rekenmachine de hele tijd Math Error aangaf


    ik vind het jammer voor je :S


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    Gethsemane schreef:
    (...)
    Dat mag alleen als je een driehoek hebt met een hoek van 90 graden.
    Maar als je vanuit de bovenkant van een driehoek een lijn naar beneden trekt, heb je 2 hoeken met 90 graden.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik wil je het eigenlijk nog wel uitleggen. Ik heb het net ook gehad en had een 8 op mijn toets. Heb je nog interesse?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Oh grapje. Het mag niet met Cosinus etcetera.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Wij mogen ook de sinusregel en de cosinusregel gebruiken, maar ik denk dat jij dat helaas nog niet mag.