• Naam: Amparo

    Leeftijd: #Profiel aangezien het ieder jaar weer veranderd

    Woonplaats: Rotterdam

    Kort iets over mezelf: Ik schrijf al heel lang maar was me er nog niet van bewust. Ik heb heel veel verhalen geschreven en die in dagboeken, notitieblokjes en weet ik veel wat opgeschreven en ik begin nu ook echt met story's te publiceren.

    Stand alones: -

    Fanfictions: Ik schrijf verhalen met bekende mensen, tot nu toe Justin Bieber, One Direction en Tokio Hotel alleen heb ik mijn one direction Story nog niet geactiveerd.
    De verhalen zijn meestal niet gebaseerd op hun bekendheid, tenminste niet altijd het gaat dan niet over hoe bekend zij zijn maar gewoon om het verhaal zelf. Hij/Zij is gewoon een speler in mijn verhaal.

    Lopend verhaal: Ik heb een verhaal dat pas begint op 160512 en het is een Justin Bieber story. Hij is hier niet echt beroemd en het is geen standaard, tenminste dat hoop ik JB verhaal.

    Ik heb ook nog een Tokio Hotel verhaaltje en als je interesse hebt moet je maar eens kijken. Ik ben nog niet heel ver maar ik schrijf het met een goede vriendin. Hij is al een tijdje geactiveerd maar ik was een tijdje gestopt met schrijven. Het staat er nog bij waarom ik dat had gedaan maar mijn TH story is nu weer in gang.

    Extra: Ik ben niet echt fan van JB vind hem wel oke maar dat is het.


    The duty of youth, is to challenge corruption.