• Ik krijg sinds gister ochtend geen mail meer. Ik heb het gecheckt bij mijn instellingen en ik hoor gewoon mail te krijgen. Ik heb een gmail account, die doorstuurt naar mijn hotmail, maar ook op mijn gmail account komt er niks.
    Dus help?


    Nutella is life.

    Dit hebben wel meer mensen.
    Er zijn weer eens problemen met de mail. Wij kunnen dit ook niet oplossen, dat moet Rutger doen.


    I am an idiot, I move.

    Tell me something that's new... :W Q heeft altijd problemen met mail. Daarom heb ik alles op PB staan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Tell me something that's new... :W Q heeft altijd problemen met mail. Daarom heb ik alles op PB staan.


    comfort in c h a o s

    Meer gmail gebruikers die opeens geen mail meer ontvangen? Ik ontvang het namelijk wel nog.

    Je zou info@quizlet.nl en no_reply@quizlet.nl aan je contactpersonen toe kunnen voegen.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Meer gmail gebruikers die opeens geen mail meer ontvangen? Ik ontvang het namelijk wel nog.

    Je zou info@quizlet.nl en no_reply@quizlet.nl aan je contactpersonen toe kunnen voegen.


    Die staan al toegevoegd, ik snap het zelf ook niet, ik heb nu wel berichten in mijn pb, maar mails zijn een stuk makkelijker..


    Nutella is life.

    Ik krijg eindelijk weer mail (:


    Nutella is life.

    Ik heb Gmail maar krijg ook niets...


    I changed.

    Hier hetzelfde. Sinds enkele dagen geen Qmail meer op Gmail. =(
    Vond het al raar dat niemand in de afgelopen dagen hoofdstukken had geschreven.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jep bij mij net hetzelfde.
    Ik krijg ook mijn emailadres niet meer verandert op mijn account, dus dat is ook geen oplossing

    Scandal schreef:
    Hier hetzelfde. Sinds enkele dagen geen Qmail meer op Gmail. =(
    Vond het al raar dat niemand in de afgelopen dagen hoofdstukken had geschreven.

    Sinds 20.00h vandaag heb ik terug mails gekregen, maar dat was dus van 19 april geleden dat ik er gekregen heb.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik krijg ook geen mail meer, maar toen ik mijn E-mail adres op Quizlet probeerde te veranderen (van Gmail naar normaal - niet hot/livemail) kreeg ik die wel binnen, op dat account. Gmail doet het nog steeds niet.

    't Is maar raar, hoor :/

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 23:34 ]


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    bij mij staat er ook niks , ik heb gewoon hotmail(dat dan weer wel ...foeii)
    ik krijg al heel lang niks meer binnen , een jaar ofzo (ik maar denken quizlet sterft uit)
    ik vind het best jammer


    the greatest thing you`ll ever learn is to love and be loved in return

    Ik krijg sowieso geen mails meer, en ik heb hotmail.