• Ik en een vriendin van mij zijn op zoek naar leuke challenges!

    Wij hebben bijvoorbeeld al de Banana Sprite Challenge gedaan; wat inhoudt dat je binnen tien minuten twee bananen en 1 1/2 liter sprite op moet drinken zonder over te geven, dit was ongelofelijkl moeilijk maar wel super leuk om te doen! (Vooral als je de challenge haalt) Kijk hier het filmpje; Nynke & Fleur - Banana Sprite Challenge

    Weet jij nog een leuke challenge of grappige uitdaging? Het zou van alles kunnen zijn, van een eet-challenge tot raar ronddansen over straat! Wij kiezen uiteindelijk één, of misschien wel meer challenges uit en doen die zondag middag om 13:00 live op een twitcam op dit kanaal; CosetteUnique, als je mij wilt volgen; ga je gang! Ik volg terug!

    xx


    I am a wolf and will not be afraid.



    doe hun maar na ;)


    -

    Cinnamon challenge.
    Of wie het eerst 10 hamburgers heeft gegeten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mockingjayz schreef:


    doe hun maar na ;)


    Deze Cinnemon Challenge is al voltooid xD


    I am a wolf and will not be afraid.

    En wat betreft die ''smerige'' sandwich.... Fleur heeft er een gegeten met; zure haring, blauwe schimmelkaas, margarine, ketchup, augurken, spekjes, mayonaise, fondant en marmite. She's not impressed haha

    Iemand nog iets ergers in de aanbieding?:P


    I am a wolf and will not be afraid.

    Mockingjayz schreef:


    doe hun maar na ;)


    Wauw, hun zijn knap! Sorry, ikmoest het even zeggen.

    Wat betreft een callenge weet ik niks.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    doe chubby bunny(Y)

    Er was toch ook zoiets van een beschuit eten, zonder drinken, en wie dan het eerst kan fluiten?

    Napoleonchallenge.
    Men neme een Napoleon, deze stopt men in zijn geheel (met papiertje en al) in de mond en probeert het papiertje eraf te halen (in de mond). Wie dit als eerste voor elkaar krijgt, heeft gewonnen.

    Het is echt hilarisch om toe te kijken, vooral vanwege de vreemde gezichten die worden getrokken ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Koffie met 3 eetlepels zout, en wie het dan als eerste opheeft


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    Een theelepel kaneel, doorslikken zonder het uit te spugen of wat dan ook, wie het het eerste op heeft, wint.
    (kaneel krijg je heel moeilijk weg, en het brand)

    o en melk. en dan een kleurtje erin doen en dan kijken wie het eerst kleurtjes kotst. (hoorde ik laatst bij de training. bah)


    Miep

    Wie het eerst een fles ketchup kan opslurpen :')
    Grote overgeef factor en na een paar slokken is het ook gewoon niet lekker meer. Oh en je wilt waarschijnlijk geen ketchup meer voor minstens een jaar dus als je van ketchup houdt, zou ik het laten.


    #WWED - What Would Emma Do?

    The baby food challenge!

    Irismusic schreef:
    The baby food challenge!



    me loves him!


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Alle dingen die je lekker vindt bij elkaar in een blender doen, blenden tot het op een milkshake lijkt en dan opdrinken.

    Een koekje op je oog leggen en zonder je handen proberen het koekje in je mond te krijgen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    De salt and Ice challenge!

    Je doet ijs in je hand, gooit er zout bij en knijpt je hand dicht.
    Dit moet je 2 minuten volhouden :D


    A day without sunshine is like, you know, night.