• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 17:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:19 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Maar die site, trackandtrace.nl, zegt nu dat de postbezorger onderweg is... En dat zegt hij al ongeveer drie uur lang. Dus ik vermoed dat die postbezorger ergens onder een auto ligt te creperen ofzo.
    Hoeveel later is "iets later"? Weet jij dat? Het zou me ontzettend helpen!

    Volgens mij zetten ze dat er in als het depot het heeft, dan hoeft de bezorger niet meteen onderweg te zijn.
    Nee ik weet niet wat iets later is, dat kan niemand weten, zeker als je er niet bij ben, er kan zo veel aan de hand zijn en ik ken de buurt niet. Daarbij ik bezorg sowieso post, geen pakketten, dus daar weet ik vrij weinig van.
    Maar ik kan wel zeggen dat het niet terug komt en het, als het niet bezorg word(wat me heel vreemd lijkt), naar een afhaal punt gaat en daar krijgt ze dan bericht van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Fantasia schreef:
    (...)
    Een postbezorger neemt heeeeel veel pakketjes in z'n auto en hij is onderweg, tot je pakketje is afgeleverd. Kan best zo zijn dat je als laatste van misschien wel vijftig pakketjes aan de beurt bent. (:


    Allereerst; ont-zet-tend bedankt voor je reactie en je hulp. Alleen... Het zou vandaag tussen 12:00 en 16:00 zijn, dus dat is... 4 uur. Dan zou hij wel heel erg ruim de tijd nemen, nietwaar?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Volgens mij bewaren ze het pakket een tijdje of zo, dat is het enige wat ik ervan weet :3


    26 - 02 - '16

    Inmiddels is het pakketje nog niet aangekomen en is nu al 2 uur en 41 minuten te laat.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!