• Ik was even TH TV Episode [/volgens mij] 46 aan het kijken. Toen zag ik dus de tourdata.:

    - OCTOBER. 24 - ORLANDO, FL. - HOUSE OF BLUES
    - OCTOBER. 26 - ATLANTA GA. - TABERNACLE
    - OCTOBER. 29 - PHILADELPHIA, PA. - ELECTRIC FACTORY
    - OCTOBER. 30 - NEW YORK CITY, NY - ROSELAND

    Dat is het enige wat ik voorlopig hier zie staan. :') Zodra ik meer weet post ik het hier wel. (x
    Laten we het erop houden dat ze dus NIET alleen in November naar Amerika zijn, maar in Oktober dus ook. :')

    Hou dit topic alsjeblieft zonder ruzie ofzo!
    Danke.


    Edit: Dit topic is niet aanvallend, hatelijk, of voor wat voor reden dan ook bedoeld! Onthou dat!


    -

    (...)

    Nee, ik geef gwn m'n mening, right?


    Ja, dat zie ik, ja.


    -

    (...)Ik vind het niet bepaald bullshit eerlijk gezegd. Het is een serieuse zaak dat ze ons links laten liggen. Het enige wat me dan nog geruststeld is dat ze het zelf eigenlijk niet willen maar dat ze worden gepusht door hun manager. Die denkt alleen maar aan geld.

    Kijk, ze zijn al sinds het bestaan van Devilish in Europa! Weetje hoelang al? 5 jaar ofzo? En nu zijn ze amper 5 maanden ofweet ik veel, in Amerika. Like, gun ze ook iets. Het is toch geweten dat Amerika groter is dan Europa en als ze die kans niet zouden grijpen, zouden ze zot moeten zijn.

    (...)

    jaaah die CD ging gemaakt zijn in oktober november...

    hmm zie ze zitn al were in amerika dus die cd zal wel nog beetj dure ze



    Nee, dat is niet waar.
    Het begin van 2009 zou de release zijn. Maartoch..


    -

    Iedereen blijft maar zeggen 'ze laten ons stikken' maar weet wel dat op hun nieuwe album straks alleen liedjes staan over dingen missen en heimwee! Bill heeft heimwee naar huis en Tom wil het liefst ook terug. Bill was zelfs heel graag bij de onthulling van zijn wassen beeld geweest. Ze laten ons neit stikken, ze denken genoeg aan ons, kijk maar naar de VMA's! Wie bedankte ze? Jah, ons bedankte ze en niet de Amerikaanse fans. En neit alle echte fans zijn weg hoor! Ik ben er namelijk nog! (A)
    xoxo


    Op hun album komen denk ik ook wel liedjes over een ander onderwerp dan heimwee en missen te staan. Anders wordt het album een beetje.. saai?
    Sorry dat ik het zeg, en je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ik denk dat die 'heimwee' overdreven wordt.
    Dat bij de VMA's.... Hmmm, dat kan ook zijn omdat TH nu zelf ook begint te merken dat de Europese fans het niet meer leuk vinden.
    Dit denk ik dus. Ik weet er ook niks van zeker, maja. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Ja, dat zie ik, ja.

    Wel, wa is het probleem dan.. o_O [/sorry]

    (...)


    Nee, dat is niet waar.
    Het begin van 2009 zou de release zijn. Maartoch..



    jaaa
    ze zeiden ook nu gaan we in de studio duiken om de liedjes en blablabla

    maar ze moete al weer na amerika


    Gilles (ll)

    (...)
    Kijk, ze zijn al sinds het bestaan van Devilish in Europa! Weetje hoelang al? 5 jaar ofzo? En nu zijn ze amper 5 maanden ofweet ik veel, in Amerika. Like, gun ze ook iets. Het is toch geweten dat Amerika groter is dan Europa en als ze die kans niet zouden grijpen, zouden ze zot moeten zijn.


    Ik heb respect voor TH en ik gun ze het van harte. Maar ik vind dat als TH het zó erg vind dat ze niet naar Duitsland / Europa kunnen, dat ze dat best kunnen zeggen tegen hun management.


    -

    ik begin meer afstand te houden van hun,
    net als wat hun tegen ons doen.
    ik ben ze niet vergeten,
    hun ons wel.

    als wij niet stemmen,
    zijn hun prut
    amerika is wel 100x groter, maar minder stemmen
    wij zijn klein maar bijna heel nl, stemt.
    dus, wie zijn Fans.

    (...)
    Wel, wa is het probleem dan.. o_O [/sorry]


    Ach, niks. [/es tut mir leid]


    -

    ik begin meer afstand te houden van hun,
    net als wat hun tegen ons doen.
    ik ben ze niet vergeten,
    hun ons wel.

    als wij niet stemmen,
    zijn hun prut
    amerika is wel 100x groter, maar minder stemmen
    wij zijn klein maar bijna heel nl, stemt.
    dus, wie zijn Fans.



    Amen. :')


    -

    (...)


    jaaa
    ze zeiden ook nu gaan we in de studio duiken om de liedjes en blablabla

    maar ze moete al weer na amerika


    Ja, inderdaad.
    Maar dát regelt het management.


    -

    (...)

    jaaah die CD ging gemaakt zijn in oktober november...

    hmm zie ze zitn al were in amerika dus die cd zal wel nog beetj dure ze

    Er was al vaak aangekondigt dat het begin 2009 zou worden en niet eind 2008 =P


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)

    Op hun album komen denk ik ook wel liedjes over een ander onderwerp dan heimwee en missen te staan. Anders wordt het album een beetje.. saai?
    Sorry dat ik het zeg, en je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ik denk dat die 'heimwee' overdreven wordt.
    Dat bij de VMA's.... Hmmm, dat kan ook zijn omdat TH nu zelf ook begint te merken dat de Europese fans het niet meer leuk vinden.
    Dit denk ik dus. Ik weet er ook niks van zeker, maja. (:


    Het hoofdonderwerp is de operatie van Bill, dat is zeker.


    -

    (...)
    Er was al vaak aangekondigt dat het begin 2009 zou worden en niet eind 2008 =P


    Inderdaad. ^^'


    -

    wie heeft hun popi gemaakt in nl?
    deutschland.
    geven ze die nu nog aandacht HUN moederland
    nee.
    wie heeft ze geholpen om door te breken?
    nl,de,polen
    Do they care?
    nee.

    het is voor hun alleen maar ''we willen naar tokio tokio tokio''

    en niet we bedanken onze nl,de,poolse fans fzo.