• Ik was even TH TV Episode [/volgens mij] 46 aan het kijken. Toen zag ik dus de tourdata.:

    - OCTOBER. 24 - ORLANDO, FL. - HOUSE OF BLUES
    - OCTOBER. 26 - ATLANTA GA. - TABERNACLE
    - OCTOBER. 29 - PHILADELPHIA, PA. - ELECTRIC FACTORY
    - OCTOBER. 30 - NEW YORK CITY, NY - ROSELAND

    Dat is het enige wat ik voorlopig hier zie staan. :') Zodra ik meer weet post ik het hier wel. (x
    Laten we het erop houden dat ze dus NIET alleen in November naar Amerika zijn, maar in Oktober dus ook. :')

    Hou dit topic alsjeblieft zonder ruzie ofzo!
    Danke.


    Edit: Dit topic is niet aanvallend, hatelijk, of voor wat voor reden dan ook bedoeld! Onthou dat!


    -

    Ik ga mijn Nederlands en Duits maken en naar bed.
    Dag mensen <3


    Succes!

    Sleepwel. :]

    xoxo


    -

    En toen was het stil hier. :')


    -

    very nice laat ze men. [trouwens die laatste reactie is flooden en dat mag niet he ;)]
    Hier zijn wel genoeg topic over.

    very nice laat ze men. [trouwens die laatste reactie is flooden en dat mag niet he ;)]
    Hier zijn wel genoeg topic over.


    O, bedankt. x]

    Echt? o_O wist ik niet.


    -

    khoop dat nie gesloten word ze
    of kvind ma zielig


    Gilles (ll)

    khoop dat nie gesloten word ze
    of kvind ma zielig


    Dat moet je juist niet zeggen. ><


    -

    Als jullie zo doorgaan moeten we straks het onderwerp Amerika en TH ook gaan verbieden. o.o
    Men is dat wat de boel hier wil ofzo? :'D
    Laat het rusten, negeer het onderwerp een beetje.
    Waarom moet iedereen er zijn eigen mening over hebben en ook posten in een apart topic.
    En waarom klinkt het altijd zo agressief?

    Anw, dit is niet zegmaar tegen dit topic, meer tegen het algemene gezeur.

    En dan is het onze schuld van die ruzie's x]
    Haha laat me niet lachen.

    VRIJE MENINGSUITING
    bestaat toch ?

    zo komen er soms ruzies door mensen die er niet mee akkoord gaan met die bepaalde persoon haar MENING en gaan er dan op in van dat is zever en blablabla en zo ontstaat er discussie


    Gilles (ll)

    Ik mis TH echt zo erg (huil)
    Ze denken idd alleen maar aan succes, ze werken zich suf,, l0gisch dat het steeds slechter met ze gaat.. ö
    En het leven als beroemdheid in Amerika kan erg hard zijn, de ene dag zijn ze je grootste fans,, de andere dag kijken ze je vuil aan terwijl ze over je roddelen...
    Ik vind dat ze wel erg vaak naar Amerika gaan, ik begrijp best dat ze willen do0rbreken in Amerika maar kunnen ze aan nix anders denken,, && is het niet gemeen om de Europese fans zo achter te laten?? Kijk ik gun het ze heel erg.. Maar het is net alsof ze daar alleen optreden optreden om succes&geld,, niet meer omdat ze genieten van optreden.. Maar jah mss is het helemaal niet zo...
    Ik wil alleen dat ze niet alleen maar denken aan succes&geld,en beroemd zijn enzo.. Ze m0esten eens meer gaan genieten van het succes wat ze al hebben,, in plaats van de hele tijd werken naar meer succes..
    Ik bdoel het leven bestaat maar uit 3 dagen.. Gisteren,m0rgen&vandaag.. Gisteren is vo0rbij, het is niet zeker of er een m0rgen is, dus wees zuinig op vandaag....









    Sorry v0or dit lange onzin verhaal.. ^^''


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik mis TH echt zo erg (huil)
    Ze denken idd alleen maar aan succes, ze werken zich suf,, l0gisch dat het steeds slechter met ze gaat.. ö
    En het leven als beroemdheid in Amerika kan erg hard zijn, de ene dag zijn ze je grootste fans,, de andere dag kijken ze je vuil aan terwijl ze over je roddelen...
    Ik vind dat ze wel erg vaak naar Amerika gaan, ik begrijp best dat ze willen do0rbreken in Amerika maar kunnen ze aan nix anders denken,, && is het niet gemeen om de Europese fans zo achter te laten?? Kijk ik gun het ze heel erg.. Maar het is net alsof ze daar alleen optreden optreden om succes&geld,, niet meer omdat ze genieten van optreden.. Maar jah mss is het helemaal niet zo...
    Ik wil alleen dat ze niet alleen maar denken aan succes&geld,en beroemd zijn enzo.. Ze m0esten eens meer gaan genieten van het succes wat ze al hebben,, in plaats van de hele tijd werken naar meer succes..
    Ik bdoel het leven bestaat maar uit 3 dagen.. Gisteren,m0rgen&vandaag.. Gisteren is vo0rbij, het is niet zeker of er een m0rgen is, dus wees zuinig op vandaag....









    Sorry v0or dit lange onzin verhaal.. ^^''


    idd
    en jmmr gnoeg
    hoe meer succes ze hebben hoe meer dat ze allen denken aan geld , beroemd zijn en succes
    MEE MEER MEER MEER MEER MEER


    Gilles (ll)

    Ik mis TH echt zo erg (huil)
    Ze denken idd alleen maar aan succes, ze werken zich suf,, l0gisch dat het steeds slechter met ze gaat.. ö
    En het leven als beroemdheid in Amerika kan erg hard zijn, de ene dag zijn ze je grootste fans,, de andere dag kijken ze je vuil aan terwijl ze over je roddelen...
    Ik vind dat ze wel erg vaak naar Amerika gaan, ik begrijp best dat ze willen do0rbreken in Amerika maar kunnen ze aan nix anders denken,, && is het niet gemeen om de Europese fans zo achter te laten?? Kijk ik gun het ze heel erg.. Maar het is net alsof ze daar alleen optreden optreden om succes&geld,, niet meer omdat ze genieten van optreden.. Maar jah mss is het helemaal niet zo...
    Ik wil alleen dat ze niet alleen maar denken aan succes&geld,en beroemd zijn enzo.. Ze m0esten eens meer gaan genieten van het succes wat ze al hebben,, in plaats van de hele tijd werken naar meer succes..
    Ik bdoel het leven bestaat maar uit 3 dagen.. Gisteren,m0rgen&vandaag.. Gisteren is vo0rbij, het is niet zeker of er een m0rgen is, dus wees zuinig op vandaag....









    Sorry v0or dit lange onzin verhaal.. ^^''


    idd
    en jmmr gnoeg
    hoe meer succes ze hebben hoe meer dat ze allen denken aan geld , beroemd zijn en succes
    MEE MEER MEER MEER MEER ME


    Gilles (ll)

    Als jullie zo doorgaan moeten we straks het onderwerp Amerika en TH ook gaan verbieden. o.o
    Men is dat wat de boel hier wil ofzo? :'D
    Laat het rusten, negeer het onderwerp een beetje.
    Waarom moet iedereen er zijn eigen mening over hebben en ook posten in een apart topic.
    En waarom klinkt het altijd zo agressief?

    Anw, dit is niet zegmaar tegen dit topic, meer tegen het algemene gezeur.

    En dan is het onze schuld van die ruzie's x]
    Haha laat me niet lachen.


    Ik heb dit topic niet geopend voor ruzie, hoor. Ik wilde het alleen even melden. :')


    -

    Ach, ik heb er geen problemen mee (:
    Ik snap echt niet waarom zoveel mensen erover zeuren. Niemand hoeft op mijn mening te reageren, ik zoek geen ruzie ofzo .D
    <3.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Jezus, volgens mij gaan ze straks nog een black-out ofzeu krijgen. Ze blijven maar touren!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    (...)

    Je mag het zeggen hoor, ik geef je gelijk. =D

    kgeef u ook gelyk !