• Geen covers meer nodig, ik heb al gekozen! Iedereen hardstikke bedankt voor de moeite!

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 20:08 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Whow er zitten een paar ontzettend mooie covers tussen ^^,
    Ik ben benieuwd naar de story, dat word uitkijken naar de spotlight ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Blub, ik ben in dilemma...
    Er zijn namelijk twee covers die ik heel leuk vind, maar er zijn bij allebei een kleine pieterpeuterige mindering...
    @ Mitchell: Ik vind de tweede van jou fantastico, alleen Quizlet is niet zo geweldig duidelijk :[ Zou het misschien lukken om het misschien ietsiepietsie duidelijker te maken (A)

    En @ Nynk: Ehhh, geweldig! Alleen heb je het plaatje misschien ook in een groter formaat?

    De rest heb ik ook al gekozen, maar ik ben even de usernames kwijt. Ik weet in ieder geval dat ik de derde van Lizz heb gekozen.
    Ik ga even nazoeken. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    *O* Echt? Dankje. ^^ Ben blij dat je hem gebruikt. *Oh zo trots*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Natuurlijk kan ik dat veranderen. Ik ga meteen aan het werk ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zal 'ns even kijken :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het worden nog deze:

    (aangezien Lawson meerdere had ingezonden)
    En die van Tommoking

    Ik moet wel zeggen dat ik het moeilijk vond om te kiezen, omdat ik zoveel keus had en zo veel en leuke covers ertussen zaten ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Vraagje, vind je de titel goed of moet die in andere letters? Ik vind 't zelf namelijk niet zo mooi zo, hehe. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    @ Mitchell en Nynk: Alvast bedankt (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Eeyore schreef:
    Vraagje, vind je de titel goed of moet die in andere letters? Ik vind 't zelf namelijk niet zo mooi zo, hehe. :Y)

    Ehm, ik wil niet bot doen :X
    Maar ik vind het niet zo mooi dat de open stukjes van de letters ingekleurd zijn :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)
    Ehm, ik wil niet bot doen :X
    Maar ik vind het niet zo mooi dat de open stukjes van de letters ingekleurd zijn :Y)

    Da's niet bot, haha. Ik probeer even wat anders (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Da's niet bot, haha. Ik probeer even wat anders (nerd)

    Nou, ik heb soms het 'probleem' dat ik te eerlijk ben, dus ik denk ik zeg het even ;]


    Deep inside, I've never felt alive



    Zo beter? En als hij niet beter is pas ik hem wel aan hoor, geen probleem ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee, zo is ie duidelijk genoeg!
    Nog bedankt dat je 'm hebt aangepast! :]


    Deep inside, I've never felt alive

    No problema.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aife schreef:
    (...)
    Nou, ik heb soms het 'probleem' dat ik te eerlijk ben, dus ik denk ik zeg het even ;]

    Maar jij gebruikt deze cover, dus 't is belangrijk dat hij aan jouw eisen voldoet :Y) Ik volg je bevelen wel gewoon op (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'