• Hallo lieve quizlettertjes!:Y),
    Ik heb dus haar wat maar slap langs mijn gezicht hangt en ik vind het echt niet mooi. Ik heb al verschillende shampoos tegen slap en futloos haar geprobeerd maar niks helpt.. Ook heb ik een keer mijn haar kort geknipt om te kijken of het zo leuker staat maar dat was alleen maar erger. Persoonlijk heb ik geen zin om iedere dag mijn haar te wassen, want dat is niet nodig want zo snel is mijn haar niet vet. Ik heb dus geen zin om elke dag mousse of haarlak te gebruiken.. Weet iemand misschien een conditioner of shampoo of crème hier voor? Alsvast bedankt! Dikke kus (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb dat ook, maar bij mij maken cremes en conditioners het alleen maar erger.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je kan je haar tegen de richting in fohnen, mouse gebruiken als haarmasker (op nat haar inbrengen, handoek er omheen, tien minuten laten zitten en niet uitwassen), je haar teasen/mishandelen, wafels in je haar maken met een wafeltang of na het wassen allemaal kleine vlechtjes in je haar maken en die 's ochtends uit doen?


    i put the fun in funeral

    Heb je laagjes? Bij mij hielp het door veel laagjes in mijn haar te laten knippen...


    Believe in yourself.

    11th schreef:
    Heb je laagjes? Bij mij hielp het door veel laagjes in mijn haar te laten knippen...


    Als je heel sluik haar hebt, zijn laagjes meestal geld verspilling. In de meeste gevallen zie je nauwelijks een verschil :[.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Je kan je haar tegen de richting in fohnen, mouse gebruiken als haarmasker (op nat haar inbrengen, handoek er omheen, tien minuten laten zitten en niet uitwassen), je haar teasen/mishandelen, wafels in je haar maken met een wafeltang of na het wassen allemaal kleine vlechtjes in je haar maken en die 's ochtends uit doen?


    comfort in c h a o s

    Als je in het midden een lijn hebt kan je die misschien is aan meer naar de zijkant leggen. Of een staart, vlecht of knot maken. Of heel hard met je hoofd schudden zodat je haar alle kanten op staat en het dan terug tegoei leggen.


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    hihih ik heb laagjes maar het moet van de kapper bij geknipt worden want ik ben ooit een keer naar een kapper geweest die mijn haar niet recht heeft geknipt nu is in mijn linkerkant dus echt een stukje pluk weg wat er niet uit ziet AHAH
    ook heb ik mijn scheiden schuin zitten (:
    die vlechtjes probeer ik ook wel eens maar gekrult haar staat mij niet hahah
    die tip van die mouse en dat fohnen ga ik morgen even uit proberen dankje!<3
    xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik zelf heb dik haar wat snel vet is en pluist.
    ik gebruik al een tijd dove en dove creme en die werkt echt goed. Mijn haar ziet er nu veel mooier uit. Syos en andere meuk helpt bij mij ook niet. Miss. is er een dove voor je haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Probeer eens eerst conditioner te gebruiken en daarna shampoo.


    Think before you act.

    Ik heb eerlijk gezegt geen idee, ik heb zelf een enorme bos krullen.
    Ik denk dat je inderdaad het beste mouse en dat fohnen kunt proberen.
    Good luck!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Het enigste wat ik weet is mousse gebruiken en je haar naar achter kammen tijdens het föhnen. En daarna laagjes haar nemen en daaronder lak spuiten


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Cloelia schreef:
    Ik heb dat ook, maar bij mij maken cremes en conditioners het alleen maar erger.


    Dat is heel erg waar! Als je slap haar wil voorkomen moet je dat sowieso zo veel mogelijk vermijden.


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Uh, misschien een knot in maken voor je gaat slapen, dan krult het/zit er een slag in.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb een bos met pluizig haar and I'm proud of it. Ik ga gewoon slapen met nat haar en zoveel mogelijk bewegen in mijn slaap ^^


    26 - 02 - '16

    Een klein beetje mousse kan ook al heel wat helpen, kost ook nauwlijks tijd. Als je hebt gedouched, laat je haar drogen met de handoek omhoog gekruld boven je hoofd ;p. Of was conditioner only, want in shampoo zit vaak iets wat je haar zwaarder maakt en dus ook stijler.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo