• Over een goed twintig minuutjes moet ik naar de stad gaan omdat ik dan een klassenuitje heb, we gaan uit eten en naar de film. Maar ik durf het niet, ik ben zo zenuwachtig als de pest. Gewoonweg omdat ik niet zo snel praat met deze mensen en me gauw alleen voel bij hun. Ik ga ook wel gewoon omdat ik weet dat het moet, of nou ja je mag, maar het is beter voor mezelf. Dus wie zou mij even wat goede woorden kunnen geven, zodat het wat beter gaat voordat ik wegga? ;$

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 16:31 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    *moed

    & je moet altijd bij jezelf denken: wat kan er fout gaan? (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Je hebt toch wel iemand in de klas met wie je het goed kan vinden? Ga daar naast zitten tijdens te film, probeer een gesprek te beginnen na de film, over hoe jullie het vonden etc.
    Gaat heus wel goed komen. (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    hmm, ik ben hier niet zo goed in..
    Maar succes, en onthoud: het komt vast wel goed. Het is vast minder erg dna je denkt.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Ik herken je probleem, heb ongeveer het zelfde.
    Ik zeg gaan en lol maken, vaak gebeuren dingen vanzelf :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik ken het. gewoon je zelf zijn en lol maken:Y)


    Miep

    Ik herken het ook. Gewoon jezelf blijven en niet te stil zijn, want dan vinden mensen je saai of ze denken dat je arrogant bent (echt waar). Dus niet teveel nadenken en probeer gewoon een praatje te maken, het komt echt wel goed!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)