• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Felix Cameron Hamilton Brutus
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - Als je een week lang nog geen enkele keer hebt gereageerd wordt je verwijderd.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:08 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ben er weer op mobiel , hoop dat ie het blijft doen..


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik heb een snel leegloop mobiel ;$


    That is a perfect copy of reality.

    Demii0 schreef:
    [Ik heb hem nog nergens bij andere rpg's gezien ]

    Ohh, grappig want die naam gebruikte ik in een RPG waar jij ook bij zat. Muh vind het niet erg ofzo, maar ik wilde die naam ook net gaan gebruiken voor misschien een meisje die ik voor deze RPG ging aanmaken. (cat)


    Me so good.

    Brutus schreef:
    (...)
    Ohh, grappig want die naam gebruikte ik in een RPG waar jij ook bij zat. Muh vind het niet erg ofzo, maar ik wilde die naam ook net gaan gebruiken voor misschien een meisje die ik voor deze RPG ging aanmaken. (cat)

    [Huh, kan het me niet herrineren. Maar ik verander wel,


    That is a perfect copy of reality.

    Demii0 schreef:
    (...)
    [Huh, kan het me niet herrineren. Maar ik verander wel,

    Noh, je mag de naam best wel gebruiken hoor, dat verbied ik je heus niet. Maar ik dacht dat ik eindelijk een originele naam had gevonden :> achja, ik weet nog niet of ik nog een meisje ga aanmaken. zijn al zoveel meiden o;


    Me so good.

    Ik wil zometeen graag een jongen invullen maar ik zit nu op de iPad dus ik schakel even op de pc. :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Max. 6 meiden kunnen er (: Dus je kan nog maken (:
    Ik ga denk er nog een jongen bij maken


    That is a perfect copy of reality.

    Rol:1 van de 12 jongeren
    Naam:Brandon Kilian Noway [Bam]
    Leeftijd:18
    Uiterlijk:


    Bam is een lange jongen en redelijk gespiert hij heeft bruin krullend haar en een klein baartje die hij alitjd laat staan. opvallent is de moedervlek rechts van zijn neus en zijn taloze tatoages. Hij gebruikt zijn lichaam haast als schilderdoek en alle rare gebeurtenissen staan niet veel later op zijn lichaam.
    Karakter:Bam is iemand die zich absoluut niet kan gedrachen naar zijn leeftijd. Hij is zo onvolwassen als maar kan en ziet het leven als een grote speeltuin. Bam is een echte klier die met niets of niemand rekening houd en enkel doet waar hij zin in heeft. Het enige wat hij doet op een dag is met zijn vrienden hangen, dingen slopen en skateboarden. Bam is iemand die altijd precies zecht wat hij denkt en het kan hem niks schelen of hij daar andere mee zal kwetsen of niet. Als hij eenmaal iets in zijn hoofd heeft moet het gebeuren en daar kan niemand hem in stoppen. Bam is iemand die altijd grappen met alles en iedereen moet maken en dat heeft meestal grote gevolgen. Alleen hij kan het niet waarderen als er een grap met hem uitgehaald word en dan kan je maar better rennen. Nee Bam is geen lievertje en je kan hem better met je hebben dan tegen je. Maar al bij al heeft Bam maar een klein hartje. Hij bedoelt het allemaal heel goed en het enige wat hij wil is mensen aan het lachen maken, maar vooral zichzelf vermaken. Het komt er alleen niet allemaal even goed uit.
    Extra:Bam staat het liest de helle dag op een skateboard. Hier is hij dan ook enorm goed in.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ja ik wil morgen nog wel een jongen aanmaken :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rol: een van 12 jongeren
    Naam: Jayden Rick Lyce
    Leeftijd: 17.
    Uiterlijk:


    Hij heeft bruine haren en grijze ogen.
    Karakter: Altijd aanwezig, Zegt altijd zijn eigen menig of andere daar nou boos om worden of niet. Lacht snel om dingen. Hij trekt zich niks aan van anderen, hij is nogal Eigenwijs.
    Extra: Broer van Xanna (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 15:45 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Klinkt leuk, maar ik doe al aan veel roleplay's mee.. :/
    Ik twijfel nog of ik mee zal doen..

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 15:50 ]

    Morgen wordt pas Topic 1 geopend (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 15:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik wil graag nog een jongen en meisje invullen (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 15:56 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik wil graag een meisje invullen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Oke (:


    That is a perfect copy of reality.