• Hallo allemaal!

    Ik heb een vraag;
    1. ben jij iemand kwijt van je familie?
    2. zo ja, hoe oud was je?
    3. hoelang is dat geleden?
    4. Mis je hem/haar?

    Mijn antwoorden:

    1. Ja, mijn vader.
    2. Negen jaar.
    3. Bijna Vier jaar.
    4. Ja tuurlijk!

    ;) Bedankt voor het meedoen! Als je nog wat wil weten , zeg het! (H) Ik sta open voor vragen<3

    Xxxx

    1. ben jij iemand kwijt van je familie?
    Ja. mijn moeder.
    2. zo ja, hoe oud was je?
    Nooit gekent.
    3. hoelang is dat geleden?
    15 jaar dus.
    4. Mis je hem/haar?
    Beetje. ik kende haar niet, heb ook geen foto's van haar gezien en mag haar naam niet weten. x.<'

    1. ben jij iemand kwijt van je familie?
    mijn opa's
    2. zo ja, hoe oud was je?
    uh de ene is voor dat ik op deze wereld werd gezet dood gegaan en de andere twee maanden naar dat ik op deze wereld werd gezet
    3. hoelang is dat geleden?
    Te lang
    4. Mis je hem/haar?
    Soms best vaak


    LindseyROCKT don't kill me pleas!! beautiful life

    1. ben jij iemand kwijt van je familie?
    2 opa's, 1 oma, 2 overgroot oma's, en ook nog 2 soort opa's
    2. zo ja, hoe oud was je?
    bij 1 opa was ik er nog niet, andere opa ehm 4/5 jaar?, oma 14 jaar, bij 1 overgroot oma weet ik het niet, de andere was ik 13. (nu ben ik 15) ik was bij thijs 10 jaar en de ander 8 jaar..
    3. hoelang is dat geleden?
    ehmm, 24 jaar, 10 jaar, 2 jaar, 1 jaar, bij thijs 5 jaar geleden, en me andere soort opa, 7 jaar geleden,
    4. Mis je hem/haar?
    nouja,, je mist toch een stukje.. maar echt missen denk ook weer niet echt, die 2 soort opa's die mis ik wel heel erg <3
    Die ene kwam altijd een snoepje brengen in de pauze (huil) altijd.. en toen kwam hij niet meer


    Nvt

    ehm.
    1. 2 neefjes en een nichtje
    2. Een zus
    3. Mijn vader
    4. mijn halfbroertje
    5. mijn halfzusje
    6. Mijn 2 stiefbroertjes
    7. Mijn opa.
    Alleen mijn opa is dood, maar de rest is voor mij ook een soort van dood. Als in nooit meer zien dan.


    2. Ehm. Verschillend

    3. Degene die ik ken wel. Een neefje was altijd als een soort broertje van mij. En mijn zus ging net als veel andere heel opeens weg alleen zij kwam niet na een tijd terug. Een van mijn stiefbroertjes was autistisch en daar had ik in een korte tijd toch best veel mee. Mijn opa was al zo lang ik me kon herinneren ziek en ik zag hem niet zo vaak, maar ik heb foto's van toen ik heel klein was en dan mis ik hem wel. En om het kind van je vader niet te kennen is gewoon altijd klote.

    Xx.

    Persoonlijk record langste post.


    Everything means nothing, if I ain't got you.