• ok, ik kom hier dus mijn nieuwe serie promoten, hij is nog niet zo vaak gedaan, dus vandaar =D

    Het is een TH story, maar anders dan de anderen, het speelt zich af in een -door mij verzonnen- oorlog. In de vorm van ik, dus Elsa, ze schrijft dingen die je dan leest, of het is gewoon vertelt. Hier is een stukje van het eerste deel, om jullie nieuwsgierig te maken (A) ik hoop dat jullie hem mooi en origineel vinden! dan zit er misschien nog een nominatie in..:D

    Wat is er toch gebeurt met onze mooie vreedzame wereld, waarom is het gebeurt, het móest gebeuren, maar waarom? ik vind het vreselijk, al de angst en verdriet, het is gruwelijk dat er elke dag mensen zijn die familie, vrienden of bekenden kwijtraken of zien sterven. Ik haat het, de angst, de onzekerheid, deze manier van leven.

    Mooi? Doe dan gauw de rest van deel 1! :)

    http://www.quizlet.nl/quiz/147648/elsas-life


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    Als th er in zit maak ik hem wel verder xD

    Als th er in zit maak ik hem wel verder xD


    dat kan nog wel eventjes duren want ik wil het realistisch houden, niet zo van: je ontmoet Bill/Tom/Gustav/Georg, je word opslag verlieft, een keer ruzie, weer goedmaken, op vakantie, je duikt de koffer in en het verhaal loopt dood. die zijn er al een stuk of 1000 dus ik wil er wat anders van maken. :)


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    dr zijn er al 4 ^^


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    ngbccgbsbfg

    ngbccgbsbfg


    Heuh? xD


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3