• Er mag een slotje op.
    Ik heb de story alvast aangemaakt; klik~


    Ik zag deze story met uitleg over het programma Gimp. Nu wil ik dit eigenlijk wel voor photoshop maken; bijvoorbeeld gifs maken (ook van video's), textures gebruiken, color splash, het 3d-achtige effect, vintage effect, etc. Eventueel ook hq gifs maken onder het tumblr limiet e.d., lol.

    Alleen hebben veel mensen die dit soort programma's gebruiken andere programma's dan Photoshop... ik heb dan eventueel wel een gratis download voor je though

    Zal ik dit doen of niet? Want ik doe het liever niet als niemand er iets aan heeft :')

    > Stem hier

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:54 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Poll is niet beschikbaar :'D.
    Nja ik heb Photoshop Elements 7.0, maar ik zou het wel interessant vinden (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    Poll is niet beschikbaar :'D.
    Nja ik heb Photoshop Elements 7.0, maar ik zou het wel interessant vinden (:

    Oh, oeps, ik had 'm nog niet geactiveerd :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ja! Ik doe die opleiding maar extra dingen zijn super! *stemt*


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik doe zelf de opleiding grafisch vormgeving dus gebruik photoshop dagelijks, maar het is misschien wel handig, misschien als ik een keertje wat vergeet, haha! (:


    To infinity and beyond •

    Ik heb geen photoshop al kan ik het wel downloaden, maar Photofiltre Studio X. Maar ik kan er vast wel wat trucjes uithalen, zo ik ben voor (:


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Zylka schreef:
    Ik doe zelf de opleiding grafisch vormgeving dus gebruik photoshop dagelijks, maar het is misschien wel handig, misschien als ik een keertje wat vergeet, haha! (:

    Ik doe geen opleiding though ;o; Heb het zelf uitgezocht enzo, dus misschien dat ik 't dan op andere (onprofessionele) manieren doe ;;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tablo schreef:
    (...)
    Ik doe geen opleiding though ;o; Heb het zelf uitgezocht enzo, dus misschien dat ik 't dan op andere (onprofessionele) manieren doe ;;


    Haha, ik ben nog in het eerste jaar dus leer de basisdingen hoor! (:


    To infinity and beyond •

    Ik heb 'm alvast aangemaakt (:
    klik~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo