• Ja het is echt waar! Hij ziet er weer ongelooflijk goed uit, als ik eerlijk ben! Ik mag als het goed is geen foto plaatsen omdat deze via de app is geplaatst. De dreadlocks zijn zwart en ongeveer even lang als ze vroeger waren! Back to the old times! ;)

    Edit: Ik zet het hier toch maar even nog voor de zekerheid neer voor de mensen die over de reacties heen lezen.: FOTO'S MOGEN NIET GEPLAATST WORDEN OP QUIZLET! OOK AL STAAN ZE OVERAL OP HET INTERNET.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 18:31 ]

    Ik heb het gezien, vet! Die foto is allang uitgelekt.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 8:06 ]

    Yay!
    En stiekem vind ik dat Bill zijn stekelvarkenhaar terug moet nemen, old times.. (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Miyavizm schreef:
    Ik heb het gezien, vet! Die foto is allang uitgelekt.

    Dat zal best, maar het mag gewoon niet hier op het forum geplaatst worden. ;)

    (hoera) Go Tom en Go Bill, ga terug naar vroeger !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    - googelt foto -
    Zover ik het kan zien, vind ik dit een stuk leuker dan wat hij eerst had n.n


    I am an idiot, I move.

    Foto?
    Ik heb gezocht maar ik vind nooit wat ik zoek..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat lijkt me echt supergaaf! Ik kan alleen (helaas) geen foto vinden...


    Your make-up is terrible

    Hier is een foto. ;3


    -> Mod: foto verwijderd, niet toegestaan hier.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 15:28 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 mei 2012 - 16:39 ]


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Hier is een foto. ;3


    Vanwege commerciële dingen, mogen er geen dingen van de BTK app geplaatst worden, mits het forum is afgeschermd of alleen een bepaalde gebruikersgroep erbij kan. Totdat er foto's gemaakt worden die niet van de BTK app af komen mag deze foto er niet op, omdat die van de BTK app afkomt. =)
    Ik denk ik zeg het maar even. =)

    Maar goed, mijn mening is het staat hem leuk.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 15:39 ]

    Ik zei in een vorige post, dat er geen foto hier geplaatst mag worden er staat copyright op die app dingen! ;)

    Miyavizm schreef:
    (...)

    Vanwege commerciële dingen, mogen er geen dingen van de BTK app geplaatst worden, mits het forum is afgeschermd of alleen een bepaalde gebruikersgroep erbij kan. Totdat er foto's gemaakt worden die niet van de BTK app af komen mag deze foto er niet op, omdat die van de BTK app afkomt. =)
    Ik denk ik zeg het maar even. =)

    Maar goed, mijn mening is het staat hem leuk.

    Kijk, het maakt geen fuck uit oké? >.< Deze foto staat overal op het internet. --'


    comfort in c h a o s

    Confused schreef:
    Ik zei in een vorige post, dat er geen foto hier geplaatst mag worden er staat copyright op die app dingen! ;)

    Idc


    comfort in c h a o s

    Dat is precies wat ik bedoelde. >.<

    Foto's niet op Quizlet zetten! Ook al staan ze overal op het internet. Wij willen hier gewoon geen gezeik.


    I am an idiot, I move.

    HIJ IS ZOOOOOOOOOOOO SEXY! Ik ben enorm blij dat hij zijn dreads terug heeft, en de zwarte kleur past hem perfect! <3


    I changed.