• Wij krijgen thuis elke week Veronica magazine binnen. Daar blader ik altijd eventjes doorheen. Dit keer stond er bij de dvd top 5:

Ik weet niet wat ik ervan moet denken, aan de ene kant vind ik wel dat het iets netter neergezet mocht worden, maar aan de andere kant, ergens best wel geniaal (krul)

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Haha, geweldig. Ligt die gids nu in de winkels? Dan vraag ik aan mijn vader of hij er eentje wil gaan halen :"D

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Cloelia schreef:
    Hahah, fantastisch.

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Assassin schreef:
    Hahaha, ik vind hem werkelijk geweldig.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

26 - 02 - '16

Hahaha xD Ik heb ook de veronica, maar ik he niks gezien.
    Hahah ik vind hem wel goed :P

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Ahahahaha XDD

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Leela schreef:
    Haha, geweldig. Ligt die gids nu in de winkels? Dan vraag ik aan mijn vader of hij er eentje wil gaan halen :"D

Ja, op de voorkant staat Guus Meeuwis, daar kun je het aan herkennen :Y)

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Ge-wel-dig! *O*

Geniaal xd

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Escritura schreef:
    I now love that magazine.

And atleast they're honest.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

ENTERSHIKARI schreef:
    _O_

meer kan ik niet zeggen, haha. Maar inderdaad, het had wel wat netter gemogen. Ik vind Twilight helemaal niets, maar dit is overdreven. Veronica gaat duizenden haatmails krijgen vanwege dit, zeker weten.

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Geniaal gewoon :"D

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Bronte schreef:
    Zij hebben duidelijk nog nooit de moeite genomen om de Twilight Saga eens fatsoenlijk te bekijken, of te lezen. Als magazine moet je sowieso beleefd kunnen blijven, ook al vind je het niet goed.

comfort in c h a o s

Austen schreef:
    (...)

Even off-topic: volgens mij quoten jullie elkaar bijna wel altijd, nietwaar?

Ik ga die gids echt sowieso kopen :"D

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Leela schreef:
    (...)

Even off-topic: volgens mij quoten jullie elkaar bijna wel altijd, nietwaar?

Ik ga die gids echt sowieso kopen :"D

Haha, viel mij stiekem ook op. (cat)