• Ik fietste laatst naar m'n vriendin. Ze woont zo'n twaalf kilometer verderop.
    Toen kwam ik op een heel lang fietspad, tussen weilanden en zo. Met een grote weg ernaast, maar daar reden geen auto's.
    Toen stond er ineens een wit busje op het fietspad. Dus ik stopte even, omdat ik er anders niet langs kon.
    Sprongen er ineens twee mannen met bivakmutsen op en tassen vast uit dat busje en renden ineens weg.. o.o

    Toen fietste ik een beetje confused verder, stopte dat busje ineens zo naast mij. En een van hen zo ineens:
    "Hey, geloofde je dit?"
    And i was like: o_O
    Toen zei ik: "Nee"
    Toen reed dat busje verder, maar toen dacht ik:
    Wat nou, als het wel echt was, maar mij niet hadden gezien, en daarom zeiden dat het een grap was? ö

    Ik weet niet hoor :p
    Maar hebben jullie nog iets vreemds meegemaakt?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik was niet eens gestopt voor dat busje. Voor hetzelfde geldt waren het ontvoerders ofzo o.o
    Maar zoiets is me nog nooit gebeurd, ik vind het maar eng en raar..


    Me so good.

    Okaaay, dat is echt weird xd Wees blij dat het geen kidnappers waren (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou keihard weer de andere kant op zijn gefietst, lol.


    i put the fun in funeral

    Ik zou echt verbaasd hebben gekeken en gedacht zeker een rollenspel ofzo wat ze aan het doen zijn. Maar nee zoiets heb ik nog nooit mee gemaakt, gelukkig is er nik smet je gebeurd


    Physics is awesome

    Misschien was het een grap? Ik doe ook gekke dingen met mijn vrienden, zoals een bivakmuts opzetten :P

    Maarja, het kan ook echt zijn, maar ik zou me er dan niet mee bemoeien. Doodeng!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Brutus schreef:
    Ik was niet eens gestopt voor dat busje. Voor hetzelfde geldt waren het ontvoerders ofzo o.o
    Maar zoiets is me nog nooit gebeurd, ik vind het maar eng en raar..


    comfort in c h a o s

    het was mss verborgen camera, dan zie je zo'n dingen wel meer.
    Maar het kon ook zijn wat jij dacht


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    Audacity schreef:
    Ik zou keihard weer de andere kant op zijn gefietst, lol.


    26 - 02 - '16