• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'kom' zeg ik tegen James terwijl ik mijn hand uitsteek. ' het heeft geen zin om bij haar te blijven, je kan beter wachten op de trampoline' ik maak me meer zorgen om James dan om Lilly.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik draaide me om en zag Jane staan. Ik stond op en pakte haar hand vast "Je weet echt op welke momenten je moet komen opduiken hé?" vroeg ik, maar nog seeds had ik het gevoel dat ik elk moment kon flippen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [hmm mary ann is ofline]
    Lilly
    Ik hapte naar zuurstof en mijn lijf begon weer te leven.
    Mijn longen vroegen om meer zuurstof. Mijn hoofd bonkte en zeurde van de pijn.Mijn haren voelde vies en nat van het bloed. Mijn hart begon weer onregelmatig te kloppen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [omg ik schrijf op de trampoline maar ik bedoelde ambulance!hahahahah ga stuk hier]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ hahaha]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik at al te lezen en dacht wtf meent ze die]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'mijn specialiteit' grinnikte ik. 'laten we naar het lokaal gaan, Mary Ann blijft bij haar' en ik trok James zacht mee richting het lokaal.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik glimlachte. "Daar was ik al achter" zei ik en liep toen met haar mee naar het lokaal

    [ ik moet zo wel gaan]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mary Ann

    "Jij egoïstische trut" schreeuwde ik naar Jane. Wat niemand wist is dat ik gedachten kon horen iets wat ik nooit heb gewild. Voor ik het wist was het eruit. Nu maar hopen dat ik mezelf niet veraadde


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane
    'wat is er gebeurt' vroeg ik toen we zaten. Ik was er toch wel benieuwd naar, ik moest diegene dan maar een bedank sms sturen. Ik draaide me meteen om toen ik Mary Ann hoorde schreeuwen. ' bedoel je mij' vroeg ik verbaast.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:24 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [haha]
    Lilly
    Ik hoorde iemand schreeuwen en ik probeerde een gezicht erbij te koppelen wat neit lukte. Oke'liet me nu maar leven of gelijk dood gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [zeg gewoon dat ze wegloopt en daarom ego trut is]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Ik heb zo een vermoeden maar ik weet het niet zeker alhoewel het bijna niet anders kan" zei ik terwijl ik op de dichtsbijzijnde tafels ging zitten. Ik keek naar de deuropening waar Jane nog stond "Laat haar gewoon praten"

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:27 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'vertel het maar, wie heeft het gedaan' zei ik. Vervolgens ging ik naast hem op de tafel zitten.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ mwaha ik moet gaan en ben er morgen als het tegen zit erom kwart voot 4 pas weer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer