• Sonozaki Envy leeft al jaren in eenzaamheid, ze keert nu voor het eerst sinds jaren terug naar de bewoonde wereld, waar ze helpt met het begeleiden van Konoha’s studenten. Envy is getekend door haar verleden en draagt een zware last met zich mee. De aanwezigheid van de studenten om haar heen laat herinneringen in haar naar boven komen. Goede... en slechte. Een nieuwe man in haar leven maakt haar onzeker. Heeft ze de moed om haar gevoelens de ruimte te geven? En kan ze haar last van zich af leggen? En wat gebeurt er als er een persoon uit haar verleden opduikt die alles gecompliceerd maakt? Laat de herinnering naar boven komen in:

    Ricordando il passato.
    -
    Herinner het verleden.







    Dit wordt hoogstwaarschijnlijk een Itachi lovestory, maar dat kan altijd nog veranderen, want op dit moment lijkt het erop dat er ook een deel "Iruka love" in voorkomt. (sorry, hij was heel lang mijn favoriet) Ik geef ook nog een miniem aantal rollen weg in dit forum. Suggesties en ideeën zijn meer dan welkom. Ik zou het leuk vinden als jullie me zeggen welke stelletjes graag zouden willen zien (bijv. NaruSasu/NaruSaku/KibaHina/etc.) want dan kan ik daar rekening mee houden.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.