• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ok laat dan maar.....]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane
    Hij kreunt, dat is voor mij een bevestiging dat het niet goed gaat. 'kom op, je moet opstaan, dat is beter.' zeg ik tegen hem. Dan loop ik naar mijn tas en haal er een paracetemol en flesje water uit. 'hier neem maar' zeg ik en geef hem de spullen. Dan ga ik op weg naar de kantine om zoals altijd op hetzelfde plekje in de hoek te gaan zitten.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 20:16 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    lilly
    Ik hoor de bel en ga buiten in de kou zetten.
    Waarom kon ik me nooit inhouden.
    Beter deed ik oortjes in en negeerde iedereen.
    Ik liep terug om mijn tas te pakken en negeerde iedereen.
    Ik pakte een stroopwafel en een flesje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lekker dood hiero]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary Ann

    Lilly ging naar buiten dat was een teken voor mij dat het goed was. Ik keek om naar Jimmy en zag dat hij naar de wc rende en later weer terug. Hij ging aan zijn tafel zitten en liet zijn hoofd zakken. Ik veegde bloed van zijn hoofd met mijn mouw. Beelden van mijn vriendin gingen naar mijn hoofd. Ze was weg. Weg voor altijd....

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 20:28 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Kom op, je moet opstaan, dat is beter," Zegt Jane. Ik ga rechtop zitten, pak het flesje water aan en neem de paracetamol in. Mijn hoofd tolt en ik hijs mezelf op een stoel. Ik begin braakneigingen te krijgen, maar hou alles in.
    Plotseling sta ik op, ren naar de wc en geef over. Mijn hele maaginhoud komt eruit. De zure smaak haal ik weg met een bekertje water. Ik sjok terug naar het lokaal en zie lijkwit. Ik ga op de stoel zitten en laat mijn hoofd op de tafel zakken.
    Mary Ann komt naar me toe en veegt wat bloed van mijn hoofd.
    "Dankje," Zeg ik hees.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 20:26 ]

    Mary Ann

    Ik glimlach even als hij mij bedankt en een traan glijd over mijn wang. Ik veeg hem weg. Ik pakte een stoel en ging naast hem zitten. Hoe ze weg ging weg van mij. Zonder afscheid te nemen. Ik was boos op haar, hoe kon ze me dit aandoen?! Het opgekropte verdriet kwam naar boven en ik barste in huilen uit.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 20:31 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ik ga zo binnen 5 min.l wss chagie moeder]:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    okee jammer )


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    MissEverdeen schreef:
    [ik ga zo binnen 5 min.l wss chagie moeder]:S


    [Okée.. dan tot morgen? ):]

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Ik kijk haar aan. Ze glimlacht even en veegt dan een traan weg. Ze pakt een stoel en gaat naast me zitten. Ik woel even door mijn haar. Nog steeds die pijn! Ik brom even.
    Opeens barst ze in huilen uit, ik kijk haar verbaasd aan, maar sla dan mijn armen om haar schouders.
    "Stil maar.." Fluister ik.

    [ ik ga ook ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mary Ann

    Ik schok even en voel dan een arm me heen. "Stil maar...." hoor ik een warme stem zeggen. Een rilling trekt over mijn rug. Nog steeds met beelden voor me ik verberg mijn gezicht in mijn handen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Ze verbergt haar gezicht in haar handen. Ik weet niet percies wat er aan de hand is, maar ik blijf haar troosten, in de hoop dat het voor haar beter wordt. Meestal verpest ik alles en dat zal vast nu ook zo zijn.
    Ik zucht even en haal adem. De pijn blijft in mijn hoofd hangen.
    Langzaam wrijf ik over haar rug.

    Lilly
    Ik at mijnkoek op en dronk een slok.
    Echt dorst had ik niet.
    Ik deed een oortje in en sette de muziek zo hard dat mijn oren piepte en ik hoofdpijn kreeg.
    Toen d e bel weer ging liep ik met mijn oortje nog in nanar. Binnen waar mary annzat te huilen en jim haar troostte.
    Ik ging achter on het lokaal tegen de muur a an zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan