• Hey ik ben benieuwd wie er nog meer danst en welke stijl doe jij?
    En op welk(e) liedje(s) dans jij.

    Ik doe jazz-ballet en dans op christina anguilera
    en cher liod ofzo swagger jagger


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vorig jaar deed ik jazz. (cat)
    Ik bakte er niks van.

    Ik doe stijldansen, Goud 1.
    Volgend seizoen ga ik naar de Topklasse.
    Dus ik dans Ballroom en Latin. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb negen jaar jazz-ballet gedaan op vanalles. Haha. Maar wat ik me nog kan herinneren is Beyoncé en Lily Allen.
    En nu doe ik bij musical dansen op muziek van Queen.

    Na dit jaar ga wil ik weer op de muziekschool gaan dansen, maar dan een soort van choreografie dans. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik doe ook jazz-ballet, daar zit ik al op sinds m'n vierde. En liedjes dat verschilt om de zoveel tijd. We hebben binnenkort een paar theater optredens dus daar oefenen we nu voor. Een liedje weet ik al en dat is Party Rock Anthem van LMFAO, ja we gaan shufflen. :']
    Maar ik wil eigenlijk nog een andere soort dans doen, misschien hiphop. Dunno yet.


    Me so good.

    Ik doe sinds mijn 4de klassiek ballet, en sinds een paar jaar streetdance.
    Ik vind ze allebei heel erg leuk.
    Wij dansen op klassieke muziek bij ballet (klink logisch. (nerd)) en op verschillende liedjes met streetdance. Het verschilt echt altijd, momenteel zijn we aan het dansen op 'Got to love you' van Sean Paul ofzoiets. x

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 19:15 ]

    Ik doe ondertussen al bijna 10 jaar dans. Ik heb van alles gedaan, van modern en jazz tot hip-hop, street en funk. Nu ben ik trainster en doe ik alleen nog funk en klassiek-Hedendaags :Y)

    edit: Doordat ik ook trainster ben, ben ik ook choreografisch opgeleid (Nog één jaartje dat volhouden met die kuttrainer van me en ik heb mijn 'diploma')

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 19:19 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik doe geen dans, maar bij ckv hebben we nu twee weken 1 uur dansles en dan leren we de chachacha (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    mij lijkt het leuk om latin te kunnen :Y)


    Miep

    Ikke maar ik ben echt een amateur XD
    Het is eigenlijk met onze groep alleen lol maken c:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Porthos schreef:
    mij lijkt het leuk om latin te kunnen :Y)


    Het is echt superleuk! :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik dans met paarden ;)

    Eh, nou, ja, ehhh... Mijn vriendje wil met me op stijldansen gaan, maar ik wil niet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik dans. In mijn hoofd. Nee, ik dans dus niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Leela schreef:
    Ik dans met paarden ;)

    Eh, nou, ja, ehhh... Mijn vriendje wil met me op stijldansen gaan, maar ik wil niet.


    Lijkt me eigenlijk niets voor jou.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb gedanst van mijn 2.5 tot mijn 13/14de.
    Toen ben ik gestopt omdat het een domme groep was, en de lerares op niks trok :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Valentino schreef:
    (...)

    Lijkt me eigenlijk niets voor jou.


    Hehe, hoezo? Je kent mij niet eens ;X. Nah, misschien dat ik het doe. Maar niet om op topniveau te gaan ofzo, daar heb ik andere dingen voor.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!