• Hey ik ben benieuwd wie er nog meer danst en welke stijl doe jij?
    En op welk(e) liedje(s) dans jij.

    Ik doe jazz-ballet en dans op christina anguilera
    en cher liod ofzo swagger jagger


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leela schreef:
    (...)

    Hehe, hoezo? Je kent mij niet eens ;X. Nah, misschien dat ik het doe. Maar niet om op topniveau te gaan ofzo, daar heb ik andere dingen voor.


    Je lijkt me gewoon niet het type voor stijldansen. Maar als ik jou was zou ik het toch doen. Is leuk met je vriendje. (:
    Ik doe ook Stijldansen op topniveau. Ik vind het echt superleuk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Je lijkt me gewoon niet het type voor stijldansen. Maar als ik jou was zou ik het toch doen. Is leuk met je vriendje. (:
    Ik doe ook Stijldansen op topniveau. Ik vind het echt superleuk.


    Ik heb met een of ander groot familiefeest wel eens met hem gedanst, hehe. Nou ja... Het was meer... Schuifelen terwijl de rest van zijn familie like a boss echt aan het dansen was. En het ergste was nog wel, dat hij zoiets zei van: "Rebecca, ik kan dit niet. Ik doe wel gewoon wat jij doet.". En daardoor heb ik er echt een trauma aan overgehouden, hahaha.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb best lang op dansen gezeten, maar ben ermee gestopt omdat ik inzag dat het best wel.....laag niveau was. Niet dat ik de beste danser ben, maar 't was alsof je in je basisschool dansjes bleef hangen.

    Nu ben ik begonnen met het leren van de choreografiën van kpop liedjes en vocaloid dansen (die vocaloid choreo's zien er misschien ook wat sneu uit, maar onderschat het niet lol)



    En deze bij vocaloid omdat ie gewoon heel leuk is om te doen :')

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 19:41 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    En ik wil dit zeker nog leren (cat)





    'k Heb jammergenoeg geen mensen die mee willen leren zodat het op de groep lijkt

    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hedendaagse dans :p ik dans op... zowat alles!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Leela schreef:
    (...)

    Ik heb met een of ander groot familiefeest wel eens met hem gedanst, hehe. Nou ja... Het was meer... Schuifelen terwijl de rest van zijn familie like a boss echt aan het dansen was. En het ergste was nog wel, dat hij zoiets zei van: "Rebecca, ik kan dit niet. Ik doe wel gewoon wat jij doet.". En daardoor heb ik er echt een trauma aan overgehouden, hahaha.


    Des te meer reden om te gaan dansen, right? :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb op streetdance gezeten maar ben oa gestop door gepest in mijn dansgroep, toen heb ik 2 jaar lang op mezelf gedanst en sinds ruim een half jaar zit ik op Klassiek Ballet.


    Let it come and let it be

    Ik doe nu 1 jaar aan Streetdance. =D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Tja... ik zit op t moment niet op dansen, maar ik doen eig gwn aan streetdance/ hip-hop. Ik ga er over een paar maanden op. xD Ik heb veel van die cursussen gevolgt, sommigen van maar 1 dag, andere van een half jaar.
    Ik kan ook enkele dingen uit andere stylen, als een stukje salsa en een beetje jazz.
    Liedjes... Ik heb een afspeellijst met 250 nrs alleen al voor te dansen.
    T zijn vooral hip-hop nr's/ dance nr's of af en toe wat rustigers :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik dans Funky Jazz en Hiphop/clip/reggae.

    Puur voor de fun (met andere woorden: I suck.)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Twee jaar zat ik op streetdance, daarmee ben ik gestopt. Met een tussenpauze van 4 jaar ben ik nu aan het salsadansen. De meeste muziek is Spaanstalig.
    Suavemente van Elvis Crespo is één van de liedjes waar we op dansen.


    Think before you act.

    Ik heb een jaar of vier gedanst, jazz. Op een liedje dat candyman heet, geloof ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ergela schreef:
    Ik dans. In mijn hoofd. Nee, ik dans dus niet.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik heb gedanst en deed streetdance. Sinds mijn 4 jaar

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 20:17 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ooit in een zwart diep verleden deed ik aan Jazz


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."