• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • xHeavenlyx.
    - Marylinn Noah Carter • Aragog.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MeLuvZaynx
    - Zachary David Meltsings• Burlington.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • MeLuvZaynx
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • xHeavenlyx.

    Heartbeat:
    - Jacky Deanna Roberts • Password.
    - Jennifer Ashley Jenneth • Space.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 21:26 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jacky Deanna Roberts.

    "Ik moet oppassen met wat ik zeg aangezien ik een vriendin heb," Ik zucht even en de vrolijke grijns verdwijnt van mijn gezicht. Stomme kut verliefdheid.
    "Maar ja, dat ben je, nu verdien ik een lolly toch?" Ik haal mijn schouders op.
    "Zoek zelf maar een lolly," Mompel ik en buk even om mijn schoenen weer aan te trekken.

    Benjamin

    "Oke" grinnikte ik vrolijk. Ik huppelde een soort van weg naar de keuken en doorzocht alle kastjes. Als de keuken helemaal overhoop lag en ik nog steeds geen lolly had gevonden, nam ik dan maar de zak met zure beertjes erin en liep weg. Onderweg kwam ik iemand tegen de in de keuken werkte. Ik stak de zak snoep weg achter mijn rug en deed zo onschuldig mogelijk. "Goededag !". Snel liep ik naar buiten. "Als iemand naar mij zoekt, ik ben hier niet geweest !".

    Jacky Deanna Roberts.

    "Oké," Grinnikt hij vrolijk. Die gozer is helemaal lijp geworden van de liefdeskoorts. Hij huppelt, nou.. Ik weet niet of je het wel huppelen kan noemen. Hij schud heel raar met zijn heupen en springt naar het gebouw. Wanneer hij naar binnen verdwijnt, laat ik me op het gras naast het plein zakken.
    "Als iemand naar mij zoekt, ik ben hier niet geweest!" Hoor ik hem roepen. Nou, ik heb hem echt wel daar binnen gezien!
    "Mafkees, kom hier met die zak!" Roep ik naar hem.

    Ashleigh
    'Dat zal niet gebeuren,' zegt Sven waarna hij bescheiden glimlacht.
    'Ik hoop van niet,' zucht ik. 'Maar goed,' vervolg ik vrolijker, 'waar is de rest? We moeten bezig met oefenen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Benjamin

    Ik liep terug in mijn nieuw verzonnen looppasje en viel letterlijk op mijn buik naast haar neer. Mijn hoofd zat ter hoogte van haar hoofd aangezien zij op haar rug lag. "Alsjeblieft" zei ik triomfantelijk als ik de zak op haar buik lag. Ik zag de vrouw van eerder buitenkomen en nam de zonnebril die ze bij had -ja je had een zonnebril bij !- en zette die vlug op. "Heb jij toevallig een jongen gezien, die wel op jou lijkt ?" vroeg ze aan me, "Ja hoor, hij ging die kant op !" riep ik terwijl ik naar het bos wees. Ze glimlachte dankbaar en liep de kant van het bos op. Ik begon te lachen, "Ik ben zoooo slecht".

    Sven.

    "Ik hoop van niet" Zucht ze, "Maar goed" Vervolgt ze dan wat vrolijker. "Waar is de rest? We moeten bezig met oefenen" Zegt ze dan.
    "Wat heb je weer een goede spelling" Zeg ik en lach even, waarna ik even richting het 'hotel' wijs. "In de woonkamer" Zeg ik dan en glimalch even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ashleigh
    'Wat heb je weer een goede spelling [?],' lacht Sven waarna hij naar het 'hotel' wijst. 'In de woonkamer,' glimlacht hij.
    Ik knik even. 'Zullen we ze dan zo maar gaan ophalen en bezig gaan met de choreografie?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Ze zei 'we moeten bezig met oefenen' daarom zegt hij wat en goede spelling xd


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ik snap het niet xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (laat maar ik reageer zo zit op mobiel)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sven.

    Ze knikt even. "Zullen we ze dan zo maar gaan ophalen en bezig gaan met de choreografie?" Vraagt ze dan.
    "Ik vind het goed, maar eerst wil ik mijn broodje op eten" Zeg ik en neem direct daarna een hap van mijn broodje.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jacky Deanna Roberts.

    Ik schrik op als er iemand op zijn buik naast me ploft. Ik open mijn ogen en zie dat het Ben is.
    "Alsjeblieft," Zegt hij en legt de zak snoep op mijn buik.
    "Dat is helemaal niet goed voor me, gek!" Roep ik uit. "Straks ben ik te dik en dan kan je me niet meer liften," Zeg ik met een grijns. Plotseling wordt mijn zonnebril uit m'n haar getrokken en Ben zet 'm op.
    "Heb jij toevallig een jongen gezien, die wel op jou lijkt?" Vraagt ze.
    "Ja hoor, hij ging die kant op!" Roept Ben en wijst naar het bos. Tuurlijk, mafkees.
    Ben begint te lachen. "Ik ben zoooo slecht,"
    "Ach, je ziet er erg sexy uit met die vrouwelijke zonnebril," Mompel ik en kijk hem aan.

    Benjamin

    "Ach, je ziet er erg sexy uit met die vrouwelijke zonnebril," mompelde ze en keek me aan. Ik begon te grijnsen, nam wat snoepjes uit de zak en smeet ze in haar gezicht. "Als een man een vrouwenbril aan heeft, zeg je niet dat hij sexy is, maar dan lach je met hem, zodat hij daar dan weer iets mee kan doen," grinnikte ik.

    [Hoe kan je een bril aanhebben x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Uhm, naja, ik zeg dat zo goed als altijd ;$]