• zeik topic ):

    hallo mensjes..
    ik wou eeen heeel mooi weekend aan mijn vriendin geven wat ze heel hard nodig heeft...

    ik heb 6 july precies 6 maanden met mijn vriendin! jeeej,
    ik had een heel mooi weekend gepland die het perfect zou maken!
    maar helaas mogen we nu niet meer logeren omdat mijn vriendin verplicht meemoet naar iets. van haar ouders, wat ik echt nergens op vindt slaan! die ouders weten dondersgoed dat ik dat weekend 6 maanden heb en er iets heel moois van wil maken!
    ): nu kan ik like nog maar, 2 dingetjes doen van de 10 dingen die in gedachte had en heb uitgewerkt ):. nu kan ik ook maar paar uurtjes bij haar zijn op de dag dat ik 6 maand heb.. goed, kan gebeuren.. ik had er miss al klein beetje rekening mee gehouden omdat die ouders zijden dat het misschien niet kon. ik heb 3 daagjes er achter gepikt om het dan alsnog te doen, maar omdat mijn ouders dan moeten werken mag ze niet komen? en het nog meer nadeel is.. is dat ik haar na 6 july waarschijnlijk 5 weken niet zie in rl.. ): dus dan zie ik haar pas halverwege de zomervakantie weer..
    waarom doen somige ouders zo ziekelijk moeilijk..
    Méh

    hebben jullie in relaties ook zulke moeilijke schoonouders? ):

    Uuh.. bereid iets voor als jullie beiden kunnen en mogen :].
    Ik heb geen schoonouders en op jouw leeftijd zou ik sowieso ook niet bij een jongen mogen logeren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat haar ouders misschien bang zijn dat er ~dingen~ zullen gebeuren die zij liever niet hebben ;;

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 21:32 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Misschien omdat het pas 6 maanden is en geen jaar :W. Als ik eerlijk ben vind ik dat nog geen tijd om iets te vieren ,waarom zou je 6 maanden vieren als je elke dag gelukkig kan zijn ;D


    Shoganai i ne~

    Luhan schreef:
    Ik denk dat haar ouders misschien bang zijn dat er ~dingen~ zullen gebeuren die zij liever niet hebben ;;


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    De ouders van mijn vriend weten ook nog niet of ze hem volgende week bij mij willen laten logeren, ondanks dat hij 19 is en dat zelf mag beslissen en hij toch op de logeerkamer zal liggen. :')
    Maar dat is wel kut, ja. Misschien kun je het op een ander moment doen?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Het komt wel goed. [: Haar ouders willen haar vast gewoon beschermen. Dat is gewoon iets raars aan ouders in het algemeen. Verwen haar later nog eens extra. Het is misschien niet op het juiste moment en niet zo speciaal, maar ze zal het zeker nog kunnen appreciëren. hou je vast aan de momenten dat je elkaar niet in het echt ziet maar via de computer. Je overleeft het wel.
    Mijn schoonouders kennen me niet, dus daar heb ik geen problemen mee, die krijg ik pas wanneer ik mijn vriendin eindelijk eens zie. (':

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 21:59 ]


    comfort in c h a o s

    nou het punt is ook, ik heb al 1x gelogeerd bij haar en zij bij mij. maar nu maken ze er plots zon mega probleem van!

    fml..

    Ik ben er vrij zeker van dat mijn 'schoonmoeder'... Hoe zeg je dat?
    Ze weet niets van de realtie tussen mij en mijn vriendin, maar begon wel vrolijk in mijn aanwezigheid kleinkinderen te bespreken. Het is niet haar schuld enzo, want ze weet niet eens dat haar dochter op meisjes vast, maar toch...

    Maar het gaat niet echt om 6 maanden, het gaat om al die andere dagen! Op al die (die waar het eigenlijk om gaat) kan je die andere dingen eens doen.
    En zo zijn ouders nu eenmaal, zeker die van een meisje...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Het is maar 6 maand samen. :'D Trek het je niet zoveel aan, die ouders doen dat heus niet expres.

    Mijn ''schoonouders'' zijn erg goed in zeuren en schreeuwen. Altijd gezellig om daar te zijn. :Y)


    -

    Cresseyde schreef:
    Ik ben er vrij zeker van dat mijn 'schoonmoeder'... Hoe zeg je dat?
    Ze weet niets van de realtie tussen mij en mijn vriendin, maar begon wel vrolijk in mijn aanwezigheid kleinkinderen te bespreken. Het is niet haar schuld enzo, want ze weet niet eens dat haar dochter op meisjes vast, maar toch...

    Maar het gaat niet echt om 6 maanden, het gaat om al die andere dagen! Op al die (die waar het eigenlijk om gaat) kan je die andere dingen eens doen.
    En zo zijn ouders nu eenmaal, zeker die van een meisje...


    ik snap het, maar toch wil ik er gewoon graag een speciaal weekend van maken. this mijn eerste relatie die zo lang duurt en waar ik zeker van ben dat die nog veel langer gaat duren. logeren kan vast wel een andere keer dan.. helaas ): . tenslote kan ik nog wel met haar naar ice age 4 en uiteten gaan. (: en mijn zomervakantie is 8 weken dus tijd zat voor andere dingen. (:

    Nee, daar heb ik dan helemaal geen last van, gelukkig (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.