• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XChobitsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door xMirrorMan (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door xMirrorMan (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne -

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131650

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 13:37 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    LEADERLOUIS schreef:
    (...)


    Uhm, mijn jongen van Lucht kan wel haar broer zijn ? Of mijn meisje kan haar zus zijn, zij is ook van Aarde.


    Graag, ^^ welke heb je zelf het liefst? Want mij aalt het niks uit


    Don't be like the rest of them, darling

    Naam: Blaise Alexian
    Bijnaam: Blaze
    Leeftijd: 20
    Geslacht: mannelijk
    Innerlijk: Een nogal stille persoon en hij is bijna altijd aan het trainen. Hij zal je niet snel vertrouwen, maar als hij je vertrouwd, zal hij je nooit laten vallen, en je altijd proberen te helpen. Hij houd heel veel van fruit en je zult hem wel zien waar veel fruit te vinden is.
    Wat is je element: vuur
    Uiterlijk: Donkerbruin haar, lichtbruine ogen , 1.78 . kleren : meestal draagt hij vrijetijds kleding, en heeft een favoriete mouwloze zwarte vest.
    Extra: Heeft alleen een vader, heeft moeder nooit gekend
    Door: XShyDevilX

    @HurtedHeart: Ga je je personage bij water nog aanmaken? Anders wil ik die graag van je overnemen.

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Graag, ^^ welke heb je zelf het liefst? Want mij aalt het niks uit


    Dan is mijn jongen de broer (: Dan heb ik een extra, was wat inspiratieloos ;P Je moet maar eens kijken hoe hij eruit ziet.

    LEADERLOUIS schreef:
    (...)

    Dan is mijn jongen de broer (: Dan heb ik een extra, was wat inspiratieloos ;P Je moet maar eens kijken hoe hij eruit ziet.


    Anders doen we dat jij de zoon bent van onze vader ofzo, en dan ik ofcorse de dochter van onze moeder dat ze allebij geschijden zijn of zoiets :P


    Don't be like the rest of them, darling

    Password schreef:
    @HurtedHeart: Ga je je personage bij water nog aanmaken? Anders wil ik die graag van je overnemen.

    of bij aarde

    BrainWashing schreef:
    of bij aarde


    Inderdaad, zal ik haar even gb'en?

    Ik heb even alles weer geupload! Heb dingen bijgevoegd, zoals de reservaat, hoe die ongeveer eruit ziet en waar wij verblijven. (:

    Dit is mijn personage:


    Naam: Dawn Mary Claire
    Bijnaam: Dawn
    Leeftijd: 18
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht: Vrouwelijk

    Innerlijk: Dawn is lief, gevoelig, onzeker en kwetsbaar meisje. Ze droomt meer dan dat ze in de werkelijkheid is. Dromen is voor haar een uitvlucht om de werkelijkheid te vergeten. Ze heeft zelf heel veel dingen meegemaakt, onder andere heeft ze haar vader verloren omdat hij is verdronken in de zee met zeilen. Sindsdien is ze bang voor water geworden en wil er helemaal niets mee te maken hebben. Ze weet van zichzelf dat ze water kan besturen, alleen als ze water bestuurt komen er beelden tevoorschijn van haar vader. Als je met haar praat is ze gezellig in de omgang en kan ze heel vrolijk zijn, maar binnen in heeft ze een strijd met haar gevoelens.
    Wat is je element: Water

    Uiterlijk: Dawn heeft zwart kort krullend haar, bruine ogen, lange volle wimpers en lichte sproetjes. Haar lengt is 1,56. Qua kleding is het netjes. Meestal draagt ze jurkjes of rokjes met een leuk shirtje.



    Extra: Ze heeft alleen een moeder. Neemt altijd een beertje die ‘Alex’ heet mee, die ze van haar vader heeft gekregen. Ze gaat nooit zonder haar Ipod, de deur uit, muziek is ook haar uitvlucht.
    Door: XChobitsX

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 18:32 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Ga je hem vanavond of morgen starten? *Klinkt hoopvol* XD..


    Don't be like the rest of them, darling

    Komen er nog kamer indelingen of niet?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hahah, vanavond laat ik hem starten! Heb er ook zin in!! (: Nou, er zijn dus twee huizen eentje voor de jongens en de andere voor meisjes. Dus er zijn 5 kamers per 2 personen 1 kamer. Dus de jongens mogen zelf beslissen met wie ze een kamer willen en de meisjes. Dus nee, er is geen kamer indeling. (Of zal het beter zijn van wel?)

    Oja, het is in de tegenwoordige tijd, dus in nu. Je mag zelf bepalen of het met de ik-vorm wil praten of vanuit hij/zij-vorm. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ehm,
    Van mij hoeft het niet persé, x'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    - Hoe doe je het met de gereserveerden? (Ik wil namelijk héél graag in water en er is nog iemand die gereserveerd heeft, maar nog niet gereageerd).
    - Het lijkt me een leuk idee dat je de kamers zelf mag bepalen.
    - Hoe bestuur je je element, met handen, hoofd, voeten, gedachten, praten, etc.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 17:05 ]

    het lijkt me eerlijk gezegt handiger als er indelingen zijn, maar ik denk dat ik er vanavond niet ben, maar ik zal zo snel mogelijk reageren.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”