• Mijn pc is kapot. Ik had iets gevonden om een nieuw windows vista thema te krijgen. Ik blij alles downloaden, zei het van: 'Je moet shell32.dll vervangen door dit bestand en explorer.exe door dit...' en nog een waar ik de naam niet meer van weet. Ik alles vervangen. Zet ik pc terug op: krijg ik alleen mijn wallpaper en de muis. Voor de rest niets. Moet ik het mijn ouders ook nog eens gaan uitleggen dat het kapot is - die vermoorden me vast - en nu zit ik hier op mijn gsm.
    Daar gaat mijn 20k die ik had geschreven voor NaNoWriMo D:
    Als iemand me kan helpen, zou dat heel leuk zijn...

    Heeft nog iemand zoiets stoms gedaan?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ... Je hebt een aantal windows bestanden vervangen door gedownloade bestanden? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    PC laten crashen op school hahaha
    mijn exuus;
    ik werkte aan een werkstuk en zat op Quizlet xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mordin schreef:
    ... Je hebt een aantal windows bestanden vervangen door gedownloade bestanden? xD


    Het klinkt dommer als je het zo zegt. Maar ja, dat heb ik spijtig genoeg gedaan. D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Uuuuuuuuh.. Probeer eens systeemherstel.
    Klik op de knop Start, klik op Alle programma's, klik op Bureau-accessoires, klik op Systeemwerkset en klik vervolgens op Systeemherstel. Zet dan de meest recente terug. Hopelijk werkt dat voor je.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Danelaw schreef:
    (...)

    Het klinkt dommer als je het zo zegt. Maar ja, dat heb ik spijtig genoeg gedaan. D:



    Ik weet gewoon niets anders te zeggen... xD

    Als je hem op de een of andere manier aan krijgt kun je een systeem herstel doen. Als dat niet lukt formateren en opnieuw windows installeren.


    quidquid excusatio prandium pro

    DarkSavior schreef:
    Uuuuuuuuh.. Probeer eens systeemherstel.
    Klik op de knop Start, klik op Alle programma's, klik op Bureau-accessoires, klik op Systeemwerkset en klik vervolgens op Systeemherstel. Zet dan de meest recente terug. Hopelijk werkt dat voor je.


    Dat gaat dus niet want ik krijg die balk met de startknopt niet. Maar toch bedankt...
    Mijn zus zei iets van dat je een bepaalde toetsencombinatie moest indrukken om je computer een paar uur terug te krijgen, maar ze weet de combinatie niet meer...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Danelaw schreef:
    (...)

    Dat gaat dus niet want ik krijg die balk met de startknopt niet. Maar toch bedankt...
    Mijn zus zei iets van dat je een bepaalde toetsencombinatie moest indrukken om je computer een paar uur terug te krijgen, maar ze weet de combinatie niet meer...


    Om zonder hulp van het Start-menu Systeemherstel te openen, kunt u gebruik maken van het venster Uitvoeren. Druk op de toetsencombinatie Windows-toets+R om het betreffende venster te openen. Typ vervolgens Rstrui.exe en druk op OK om Systeemherstel te starten. Uiteraard kunt u ook een snelkoppeling naar Systeemherstel plaatsen op het bureaublad.

    http://computertotaal.nl/cursussen/21340-windows-herstelconsole/2.html
    probeer dat eens?


    quidquid excusatio prandium pro

    Danelaw schreef:
    (...)

    Dat gaat dus niet want ik krijg die balk met de startknopt niet. Maar toch bedankt...
    Mijn zus zei iets van dat je een bepaalde toetsencombinatie moest indrukken om je computer een paar uur terug te krijgen, maar ze weet de combinatie niet meer...

    Oh.. wacht.. tuurlijk. Je hebt geen explorer.exe. Lololol fail. Probeer inderdaad dat van Mordin eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mordin schreef:
    (...)

    Om zonder hulp van het Start-menu Systeemherstel te openen, kunt u gebruik maken van het venster Uitvoeren. Druk op de toetsencombinatie Windows-toets+R om het betreffende venster te openen. Typ vervolgens Rstrui.exe en druk op OK om Systeemherstel te starten. Uiteraard kunt u ook een snelkoppeling naar Systeemherstel plaatsen op het bureaublad.

    http://computertotaal.nl/cursussen/21340-windows-herstelconsole/2.html
    probeer dat eens?


    Werkt ook niet... Maar toch bedankt.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    jeez, ik voel me spijtig voor je zeg, maar aan de andere kant is het ook weer te grappig voor woorden.


    -

    Er is een reden waarom men backups maakt als men gaat kloten met systeembestanden. Probeer dat van Mordin uit en als je er niet uit komt, belangrijke bestanden, d.m.v. een Ubuntu LiveCD o.i.d. te gebruiken, op een USBtje te zetten en Windows dr opnieuw opgooien.

    Melonpan schreef:
    Er is een reden waarom men backups maakt als men gaat kloten met systeembestanden. Probeer dat van Mordin uit en als je er niet uit komt, belangrijke bestanden, d.m.v. een Ubuntu LiveCD o.i.d. te gebruiken, op een USBtje te zetten en Windows dr opnieuw opgooien.


    Dat van Mordin werkte niet en CD's werken ook niet... Ik krijg alleen mijn achtergrond en de cursor. Het scherm dat je krijgt als je control + alt + delete drukt werkt wel, maar het taakbeheer ook niet...
    Ik vind het wel heel lief dat jullie me allemaal proberen te helpen en ik weet dat ik iets heel doms gedaan heb... D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    hier leer je dus van dat je NOOIT, maar dan ook NOOIT systeembestanden moet vervangen XD dan krijg je dus dit gekloot...
    ik ben helaas geen pc-genie, dus helaas kan ik je niet helpen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Danelaw schreef:
    (...)

    Dat van Mordin werkte niet en CD's werken ook niet... Ik krijg alleen mijn achtergrond en de cursor. Het scherm dat je krijgt als je control + alt + delete drukt werkt wel, maar het taakbeheer ook niet...
    Ik vind het wel heel lief dat jullie me allemaal proberen te helpen en ik weet dat ik iets heel doms gedaan heb... D:


    Kan je dan niet gewoon System Recovery doen? Is meestal op F2/F8/F9/wat dan ook rammen bij de POST op pre-built PCs.

    Alle F's indrukken, see what happens ^^ Je hebt toch niks meer te verliezen:W


    Shit happens but pee happens a lot more.