• Net belde een bekakte vrouw, met een mededeling dat ze herenboxers en sokken weg mocht geven, like wtf, ik ben een vrouw. Ik vind het sowieso apart hoe zulke bedrijven/mensen aan mijn O6 komen. Ik heb hem gewoon weggedrukt.

    Nog iemand last van gehad? Rare telefoontjes?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik heb alleen last van Wangster met haar tomatenbelasting-telefoontjes (cat)

    Ik krijg nooit telefoontjes. D:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Een vrouw belde me een keer en ze wou een enquête doen, dus ik zei maar gewoon dat het goed was. Een van de eerste vragen was 'Wat is je leeftijd?' en ik antwoordde toen '14' en 2 vragen verder vroeg ze 'Ben jij het gezinshoofd?' Toen dacht ik echt; argh, dom mens.


    effort never betrays you

    Kylar schreef:
    Een vrouw belde me een keer en ze wou een enquête doen, dus ik zei maar gewoon dat het goed was. Een van de eerste vragen was 'Wat is je leeftijd?' en ik antwoordde toen '14' en 2 vragen verder vroeg ze 'Ben jij het gezinshoofd?' Toen dacht ik echt; argh, dom mens.


    Ik zou zeggen: 'Jup, ik ben 14 en heb al drie kinderen, de vierde zit eraan te komen, leuk hè?'


    | Reality is for people that lack imagination |

    Een drukkerij belde me een keer om te vragen of ik wat besteld had!?


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Haha, die heb ik nog nooit gehoord. Mijn moeder krijgt die telefoontjes, ik gelukkig niet. Zij heeft altijd last van die rare hijgers.


    To live would be an awfully big adventure

    Schrijf je in op het "bel-me-niet"-register. Word je meteen niet meer gebeld, heb ik ook gedaan. En doen ze het wel mag je ze aanklagen ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik, één keer en toen zei ik zo keihard: NIET GEINTERESSEERD :@
    En toen had ik opgehangen xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb eigenlijk maar één zo'n telefoontje gehad en toen was ik zo verward en ongemakkelijk en ik verstond haar niet ofzo, dus ik hing gewoon op. :'D


    wth.

    DarkSavior schreef:
    Schrijf je in op het "bel-me-niet"-register. Word je meteen niet meer gebeld, heb ik ook gedaan. En doen ze het wel mag je ze aanklagen ^^


    Lijkt me een goed idee.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ja, ik werd eens door een ICT bedrijf gebeld, ze dachten dat ik een klant van hun was. Sure.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ben een keer gebeld door iemand uit Suriname (aan het nummer te zien dan) En die zei iets over dat het eten klaar was ofzo. Het was heel raar ;S


    You always have a choice in life, it's sometimes just