• Ik vind dit eigenlijk best wel een ~knallend~ lied/videoclip om als je debuut te hebben.
    Ik bedoel; ze hebben er een heel verhaal achter gemaakt en alle personen hebben hun eigen 'kracht' en teken daarbij. Als ik in zo'n groep zou zitten, zou ik denk ik graag zo'n debuut hebben ._.; (En het liefste net als Lay een eenhoorn als teken(krul))



    EXO is een uit twaalf leden bestaande groep die in twee groepen van zes is verdeeld; EXO-K en EXO-M. EXO-K in (Zuid-)Korea en EXO-M in China (M voor Mandarijn).
    EXO-M versie.

    careless careless shoot anonymous anonymous heartless mindless no 1 curr about my topics, I guess.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 22:30 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Vind er niks aan :X sorry


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vond het in het begin opzich wel leuk klinken, deed een beetje denken aan gregorian. Maar naar het einde werd het toch echt minder leuk.

    Maar wel een leuke clip en inderdaad best goed voor een debuut.

    indedaad best goed voor een debuut. En het dansen :| SPEECHLESS

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 3:37 ]


    -

    Ik luister eigenlijk niet zo veel naar K-pop, maar ik moet wel toegeven dat ik dit ook een hele goede debuut vind.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik ben geen fan van dat liedje. Vond dat eerste liedje het beste.


    Today will be Girl's Day party with you~

    School laat mij het filmpje niet zien. -.-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Awesome debuut.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind er echt niks aan, vreselijk. ;3;


    Okay nu serieus. ^^ Meteen vanaf het begin vond ik beide groepen geweldig. :9~ (Though I prefer Korean over Mandarin) Ik zie ze ook echt niet als male rookie groups omdat ze nu al zo ontzettend goed zijn :') And ofcourse, my bias looks so handsome in the video. =] (They all do, but okay)

    Sowieso één van de gaafste debuten die ik tot nu toe heb gezien.

    Keep calm and shoot anonymous

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 16:19 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Vre-se-lijk. Sorry ..


    To infinity and beyond •