• Ik voel me echt beroerd. Ik heb geen buikpijn of ben misselijk maar ik voel me gewoon barslecht. Het gaat op het moment niet goed op school, er worden roddels over me verspreid door leraren en ik ben te moe om mezelf te bewegen. Ook gaat het slecht op liefdesgebied. Ik heb het gevoel dat mensen me misbruiken.
    Dieper op het onderwerp opgaan lukt me even niet, het is te moeilijk om te beschrijven. Maar weet iemand een manier om me op te vrolijken?


    EGYPTIAN GOD

    Ouh ;( meissie ! je niet laten gaan is het eerste wat al heel belangrijk is , doe leuke dingen , zorg er voor dat je niet teveel tijd hebt om te piekeren over alles wat er is gebeurd , zorg dat je steeds bezig bent en probeer ook is misschien met die leraren te praten , als dat mogelijk is ? want ik weet natuurlijk de juiste situatie niet ... dus begin al nu met wat leuke , happy liedjes op te zetten , ga lekker mee dansen en zingen en laat je even lekker gaan , lucht altijd op bij mij !

    Kusjes !(flower)

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 15:42 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat had ik gister ook :(

    Ik ben maar gaan slapen, want niemand kreeg mij nog vrolijk :X
    Ga ff een leuke film kijken of een leuk spel doen, dat wil soms ook nog eens helpen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Biologist schreef:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ga een leuke film kijken of een goed boek lezen, even je gedachten van de ellende wegdrukken. Als er iets is, je kan me altijd PB'en mocht je daar behoefte aan hebben.


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Een film kijken waarom je moet lachen of iets anders doen waar je anders vrolijk van word.


    Physics is awesome

    Dankjewel! Ben vanmiddag vooral met school bezig geweest, wat me een redelijk gevoel geeft, verbazingwekkend.


    EGYPTIAN GOD





    Beetje opgevrolijkt?


    The odds are néver in our favor.

    Whut, what? leraren versprijden roddels? Da's wel heel vervelend. Ga zoals ze hierboven zeiden leuke film kijken ofzo! (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    MEGADUDE schreef:
    Whut, what? leraren versprijden roddels? Da's wel heel vervelend. Ga zoals ze hierboven zeiden leuke film kijken ofzo! (:
    Hm ja, ze mogen me niet als de beste en roddelen tegen andere leraren wat ik dan doe. Ze vertellen dingen die ik doe die best heftig zijn maar ik zoiets echt nóóit zou doen.


    EGYPTIAN GOD

    Bes schreef:
    (...) Hm ja, ze mogen me niet als de beste en roddelen tegen andere leraren wat ik dan doe. Ze vertellen dingen die ik doe die best heftig zijn maar ik zoiets echt nóóit zou doen.


    Jemig, dan heb je toch ook niet het recht jezelf een goede leraar te noemen? Dat doe je gewoon écht niet. Hee, als je het nodig hebt of wat, PB je me maar even. En niet beschaamd zijn als je dit dan ook echt doet.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Take a break. Nee serieus, als je vakantie hebt (of in het weekend) besteed tijd aan jezelf. Neem een bad, luister naar muziek waar je een fijn gevoel bij krijgt, kijk een leuke film ga zo maar door. En vooral, denk na over wat er allemaal gebeurd, en vertel jezelf dat dit allemaal vanzelf voorbij gaat. Jij bent een sterk persoon, en jij kiest ervoor om sterk te zijn. Want blijkbaar kunnen je leraren dat niet.

    Stay strong!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Jullie zijn echt lief! Dankjulliewel!


    EGYPTIAN GOD

    Biologist schreef:


    Don't dream your life, live your dream.'

    Maar weet je wat het is? Ik weet deels waarom ik zo down ben. Deels weet ik het helemaal niet. Dat is misschien wel het vervelendste.


    EGYPTIAN GOD