• Zit je net een zeiktopic te typen, roept je moeder dat je bezoek hebt. Staat m'n vriend beneden met z'n zus omdat 'ie mij vandaag geen kusje had gegeven voordat 'ie wegging :3

    And I was like: 'N'awwwh!' :3

    En mijn hele zeiktopic is vergeten en ik voel me weer awesome ookal zag 'ie me met mijn worst kleding (very, very oversized broek waarin ik dans etc). It was really sweet :3
    Hebben jullie vandaag nog lieve verassingen gekregen?:3


    Let it come and let it be

    Nope, behalve dan opnieuw een bevestiging dat ik slecht tegen kritiek kan. Like I didn't know that :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Omg cute <3

    Mijn vriend heeft ook van die acties haha.
    Zitten we heel rustig op de bank en kijkt hij me heel serieus aan en zegt hij van ik ben smoorverliefd op je en dan kijkt hij me met zo'n liefe blik aan, echt cute<3


    I solemny swear i am up to no good

    D'AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW, zo'n vriend wil ik ook.. jaloers:Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Een 'ik zie je graag'-berichtje van mijn vriend nadat we gisteren ruzie hadden gehad. En normaal blijven we koppig. Dus het kwam wel een beetje als een verrassing :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Een 'ik zie je graag'-berichtje van mijn vriend nadat we gisteren ruzie hadden gehad. En normaal blijven we koppig. Dus het kwam wel een beetje als een verrassing :3

    Keilief dat 'ie z'n trots opzij zet en jou zomaar lief sms't! :333


    Let it come and let it be

    Awh dat is zo lief :3

    Uhm mijn vriend zei vandaag iets over knuffelen met mij terwijl hij normaal heel perv praat tegen me. Dus dat was wel een lieve verassing haha (krul)


    -