• oke, ik ben nu bezig met een presentatie voor school over visual kei, lolita en al die subculturen uit japan. (mode opleiding)
    nu wil ik dus een leuke visual kei band, eentje die in het engels zingt, tijdens die presentatie laten spelen.

    dus als je een VK band weet die in het engels zingt, post de naam en het liefst ook nog een youtube link zodat ik dit in de presentatie kan stoppen. in het engels puur omdat mijn klas anders gaat zeiken om vertaling van het lied.

    alvast heel erg bedankt!!


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    De meeste visual kei bands hebben eigenlijk niet veel liedjes volledig in het Engels (veel hebben er zelfs geen), maar als ze er wel hebben, is het Engels meestal niet echt verstaanbaar...
    Het Engels van de zanger van ONE OK ROCK is wel duidelijk, maar dat is dan weer geen visual kei band...


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik moet alleen aan Cinema Bizarre denken. (ze zijn gestopt) De muziekstijl is niet visual kei, maar de stijlen van de bandleden over het algemeen (toen) wel.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury