• Ik merkte dat er al een topic was voor THG, HP, POTC & Tumblr, dus waarom niet voor TVD?

    Post hier al je leuke foto's, GIF & video's over The Vampire Diaries (of de acteurs en actrices).





    Praten over de afleveringen, interviews, etc. mag of course ook, maar hou het wel beperkt, dus niet hele pagina's vol (: .


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    The odds are néver in our favor.






    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Tyler is best wel ontzettend sexy... :9~





    Ik heb echt een verslaving voor deze scene!
    So beautiful and full of passion! <3


    Believe in yourself.

    OMFG. Tyler is gewoon DOOD!



    Hij is zó een geweldige acteur!;


    The odds are néver in our favor.




    The odds are néver in our favor.


    Save me from myself.




    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Dit ga ik dus voor mijn verjaardag vragen: Alle seizoenen van the Vampire Diaries. :9~
    Ik ben ooit eens begonnen te kijken, maar toen mocht ik het niet meer kijken, buh. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Dit ga ik dus voor mijn verjaardag vragen: Alle seizoenen van the Vampire Diaries. :9~
    Ik ben ooit eens begonnen te kijken, maar toen mocht ik het niet meer kijken, buh. :C


    Ik ga mijn zus smeken om seizoen 1 te kopen omdat ik die niet gezien had.
    Je moet het gewoon verder kijken! Het is freaking awesome :'D.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    OMFG. Tyler is gewoon DOOD!



    Hij is zó een geweldige acteur!;


    Tyler hoeft niet dood te zijn, Klaus kan makkelijk zijn lichaam verlaten en in een andere gaan, Alaric ging ook niet dood ten Klaus zijn lichaam uit ging... En daarbij leeft Klaus dan nog en zal dus niemand dood gaan van zijn bloedlijn, Tyler ook niet (:


    Believe in yourself.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Tyler hoeft niet dood te zijn, Klaus kan makkelijk zijn lichaam verlaten en in een andere gaan, Alaric ging ook niet dood ten Klaus zijn lichaam uit ging... En daarbij leeft Klaus dan nog en zal dus niemand dood gaan van zijn bloedlijn, Tyler ook niet (:


    Ohjaa, da's waar ook. Ik vond het alleen nog wel achterbaks dat het Klaus was die Caroline kuste. Dat moest echt een Tyler - Caroline moment.


    The odds are néver in our favor.

    ik neem hier even een abo op...ga later wel kijken :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.



    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 11:47 ]


    The odds are néver in our favor.

    Wolfsbane schreef:




    LIEFDE <3 hou ervan<3


    The odds are néver in our favor.