• Kijkt hier nog iemand Dance Moms?
    Ik heb eigenlijk geen idee of het hier in Nederland of België draait want ik kijk het online.
    Maar het gaat dus over een dansgroep die onder leiding staat van Abby Lee Miller en ze zijn echt super goed, alleen zeiken hun moeders over alles. Dat is echt zó grappig! Wat voor een onzin die moeder af en toe uitkramen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nope. Never heard of it. (cat)
    Sounds very interesting, though.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat was o pdonderdagavond op Vijftv! (Be.)
    Maar ik heb maar enkele dingen gezien. Die kindjes lopen er te volwassen gekleed bij op die wedstrijden..

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 19:40 ]


    Get outta my head!

    Die wijven zijn echt verschrikkelijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    nog nooit iets van gezien en gehoord


    You can't not look cool with a crossbow.

    Cosette schreef:
    Die wijven zijn echt verschrikkelijk.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Lijkt me geinig, maar kan zo gauw geen gratis aflevering vinden dus dan hoeft het van mij niet. :')


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    Lijkt me geinig, maar kan zo gauw geen gratis aflevering vinden dus dan hoeft het van mij niet. :')


    Kijk eens op 1channel.ch!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Reloaded schreef:
    Dat was op donderdagavond op Vijftv! (Be.)
    Maar ik heb maar enkele dingen gezien. Die kindjes lopen er te volwassen gekleed bij op die wedstrijden..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Reloaded schreef:
    Dat was o pdonderdagavond op Vijftv! (Be.)
    Maar ik heb maar enkele dingen gezien. Die kindjes lopen er te volwassen gekleed bij op die wedstrijden..


    Ja, goed, maar dat wil Abby zo..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt