• Voor degene die hem niet snappen: voordat ze One Direction heetten, had Niall als voorstel gedaan om 'Niall and the potatoes' te heten. Fans en/of sommige niet fans zullen de grap begrijpen en als je het niet grappig vindt, oké. Dan is het goed.

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 16:19 ]

HarrysBum schreef:
    Liever 'Harry and the pussycats' dan 'Niall and the potatoes'.(:

Ja idd

Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

Tablo schreef:

Tell me about it, stud.

Tragically schreef:
    Dat had Niall getwitterd omdat ze aangeklaagd waren door een Amerikaanse One Direction!-met uitroepteken- Dat als ze hun naam zouden moeten veranderen dat ze dan net zo goed "Niall and the Potatoes" konden gaan heten.

Ja idd, vraag me af hoe die kwestie nu zit.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

LLN Ik kende die al.. maar alsnog xD

If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

Symphonia schreef:
    (...)

Ja idd, vraag me af hoe die kwestie nu zit.

Ja, ik ook eigenlijk.

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Tragically schreef:
    (...)
    Ja, ik ook eigenlijk.

Ga morgen wel even googlen haha.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

wtf, neee,one direction moet van mij gewoon One Direction blijven heten, volgens mij vinden meer mensen dat!
    xoxx;

JDaniels schreef:
    Haha, ja ik vind hem echt grappig. Lol, Niall en zijn geweldige ideeën ook! Haha!

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

That would be sexy. We could finally eat Zayn, Liam, Lou and Hazz.

Food.