• de volgende tekst moet op de Cover staan: Somewhere i belong-Stefan/Damon Salvatore ft. Renesmee Cullen


    Verder mag alles wat je wil erbij, er moet wel duidelijk zijn dat het over Bovennatuurlijke dingen gaat en ook dat het over liefde gaat.
    Jacob Black zit ook in het verhaal, maar hij is op de eerste paar hoofdstukken na niet meer dan een gedachte op de achtergrond van Renesmee's hoofd. eventueel dus nog een foto van Jacob (Taylor Lautner)

    Alvast bedankt!


    Edit: Mensen het is echt met spoed he, dus niet kijken en dan denken: Iemand anders doet het wel, want als iedereen dat doet heb ik vanavond nog geen Cover en ik moet er minstens twee hebben voor vanavond 9 uur.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 16:42 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    I'm on it.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    I'm on it.


    thank you! :3


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I will try


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik wil er wel eentje voor je maken, maar ik krijg het laatste plaatje niet te pakken en jammer genoeg moet ik ook zo weg voor bijna de hele avond, dus dan ben ik bang dat ik hem niet op tijd af zal krijgen.
    Sorry !


    Credendo Vides

    TheRumIsGone schreef:
    I will try


    thanx


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Biologist schreef:


    Me Like, Nog eentje voor vanavond ^.^
    meer zijn natuurlijk welkom :)


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Ik probeer even iets.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Ik probeer even iets.

    oke :)


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Had je misschien een idee voor een achtergrond?


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Had je misschien een idee voor een achtergrond?


    ik weet niet, iets zwarts of juist wits ofzo?
    of het Twilight of vampire diaries logo ofzo?


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Oké. Nog een vraagje. Zou ik eventueel een andere foto van Ian of Paul mogen gebruiken?


    comfort in c h a o s

    Ik probeer wel wat!


    El Diablo.

    Austen schreef:
    Oké. Nog een vraagje. Zou ik eventueel een andere foto van Ian of Paul mogen gebruiken?


    Dat mag natuurlijk altijd, maar Paul moet wel een lichte kant te zien zijn, en Ian een Donkere, de foto moet dus echt hun aura in de serie uitstralen zonder dat er echt iets van een aura te zien is als je snapt wat ik bedoel :)


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Ry schreef:
    Ik probeer wel wat!


    jeej :)


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.