• de volgende tekst moet op de Cover staan: Somewhere i belong-Stefan/Damon Salvatore ft. Renesmee Cullen


    Verder mag alles wat je wil erbij, er moet wel duidelijk zijn dat het over Bovennatuurlijke dingen gaat en ook dat het over liefde gaat.
    Jacob Black zit ook in het verhaal, maar hij is op de eerste paar hoofdstukken na niet meer dan een gedachte op de achtergrond van Renesmee's hoofd. eventueel dus nog een foto van Jacob (Taylor Lautner)

    Alvast bedankt!


    Edit: Mensen het is echt met spoed he, dus niet kijken en dan denken: Iemand anders doet het wel, want als iedereen dat doet heb ik vanavond nog geen Cover en ik moet er minstens twee hebben voor vanavond 9 uur.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 16:42 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.



    Heel slecht maarja :$


    El Diablo.

    Ry schreef:



    Heel slecht maarja :$

    nee ik vind hem wel leuk! hij is speciaal, op zijn eigen manier.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.



    Ik ben niet helemaal tevreden, maar hier zijn de covers.


    comfort in c h a o s

    Edit: Mensen het is echt met spoed he, dus niet kijken en dan denken: Iemand anders doet het wel, want als iedereen dat doet heb ik vanavond nog geen Cover en ik moet er minstens twee hebben voor vanavond 9 uur.


    Dat kan ook heus wel wat aardiger. En als je met een spoed een cover nodig hebt kun je ook proberen om er zelf een te maken.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ry schreef:



    Heel slecht maarja :$


    Hij is helemaal niet slecht alleen houdt Damon nu niks meer vast dus dat staat wel een beetje raar maar ik moets er wel om lachen


    Physics is awesome

    Chandler schreef:
    (...)

    Dat kan ook heus wel wat aardiger. En als je met een spoed een cover nodig hebt kun je ook proberen om er zelf een te maken.


    oke, ik bedoel het in ieder geval niet gemeen ofzo, ik heb niks om een cover mee te maken (programma) dus dat gaat helaas niet, kan ook niks downloaden met mijn pc, voor mensen op wie het overkomt als een belediging, ik bedoel het niet zo.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.