• Hey jongens!

    omdat er niet zoveel verhalen zijn over Narnia enzo leek het me wel leuk & origineel omdaar een verhaal over te schrijven! ik weet niet of er veel vraag naar is ( ik denk het niet ) maar hopelijk vinden jullie het toch leuk en willen jullie het lezen.
    het verhaal gaat over de wereld van Narnia en is een lovestory met Prince Caspian. ( omdat ik Ben Barnes ubermegasuperhotsexy vind <3 )

    Hopelijk vinden jullie het leuk!
    enjoy!! <3

    ps; you know, abo's en kudo's altijd welkom :flower:


    "Hear no evil, speak no evil, and you'll never be invited to a party."

    Misschien is het wel handig om een link te plaatsen en misschien een korte beschrijving van het verhaal?


    Physics is awesome

    dit is de link: http://www.quizlet.nl/stories/82921/destined--prince-caspian/

    sorry was het even vergeten *blond*

    Het verhaal gaat een beetje als volgt (let op: het loopt wel anders dan de film/boek ):

    Narnia is al eeuwen in 2 delen gedeelt, het deel van de Telmarijnen en het deel van de Narniërs. De Telmarijnen beschikken het grootste gedeelte van het land en de Narniërs zijn bang voor hun. In mijn verhaal hebben de Narniërs hun eigen prinses die ze nog als enige een beetje kan beschermen tegen de Telmarijnen, die prinses heet Liliandil (en daar gaat het verhaal grotendeels over) Zij moet vluchten omdat Koning Miraz haar wilt vermoorden omdat hij heel Narnia in zijn bezit wil hebben. Als zij vlucht komt ze de 4 Pevensies tegen die beloven haar dat ze haar gaan helpen om de Narniërs te beschermen. Met z'n 5'en komen ze ineens prins Caspian X tegen en die heeft ook moeten vluchten en wilt ook de Narniërs beschermen. Liliandil en Caspian X zitten al jaren in een soort van vijandschap en ze weigeren om samen te werken maar uiteindelijk doen ze dat toch en worden ze verliefd..

    en de rest is te lezen ;D maar dat was een soort van beschrijving van mijn verhaal! hopelijk vind je het leuk!


    "Hear no evil, speak no evil, and you'll never be invited to a party."

    Destined.. {Prince Caspian}

    Het lijkt me een heel leuk verhaal maar ik weet niet, niet mijn soort van verhaal denk ik. Maar er zullen vast Narnia lezers zijn die het wel hartstikke leuk vinden om te lezen


    Physics is awesome

    Haha oke dat kan! Maakt niet uit ;D
    ik vond het in iedergeval wel leuk dat je me toch even hielp om het wat intressanter te maken voor de lezer van dit forum(:
    x


    "Hear no evil, speak no evil, and you'll never be invited to a party."