• over een maand ga ik met school naar parijs en we krijgen de heeeele dag vrije tijd, mijn vriendin en ik gaan dus de heeeele dag shoppen! Weet iemand nog leuke winkelstraten/marktjes in het centrum van parijs?

    O.o Ja, ik weet echt winkeltjes daar in Parijs.

    Gewoon lopen en zoeken :Y) Ik neem aan dat ze wel winkels in Parijs hebben (cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ja , maar ik denk dat het inderdaad gewoon best is om gewoon zelf straatjes in te gaan , je komt er de leukste en origineelste winkeltjes tegen !
    Veel plezier in Parijs trouwens ! ik ben best wel jaloers op jou , je t'aime paris ! ;D

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 0:13 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    hahah oke dankje! we gaan om 4.15 weg en zijn dan ongeveer 11 uur in parijs en we gaan 's avonds om 10.00 weer richting nederland! we moeten alles zelf uitzoeken enzo, maar dat maakt niet uit... hahaha ik heb er zoooo'n zin in! :D

    oeh, veel plezier in Paris
    ik ga shoppen in Keulen, vakantie in Duitsland komende week

    Keulen is ook gaaaf! :) veel plezier! & dankjee

    Ooooh Parijs is superleuk!!!!!
    Dat winkelcentrum achtig ding(Colette ofzo?) is superleuk en Sephora ook!!!! Maar voor de rest weet ik nimeer veel idd gewoon wandelen en dan winkels zoeken...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Een hele dag vrij! Van welke planeet kom je!
    Wij krijgen in vijf dagen hooguit twee uur vrije tijd! :O
    Maar goed, géén idéé. Het is eigenlijk best wel een héél tijdje geleden voor mij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Parijs is leuk! Ben er ook met school geweest, kregen maar 1 uur vrije tijd ofzo.. Maar er is een zo'n straat en daar zijn allerlei dure merken zoals Gucci en Chanel dus als je geld teveel hebt (;


    Me so good.

    In Parijs zijn echt duizenden van die kleine, louche winkeltjes waar je kei-goedkoop van die leuke dingen kan kopen. Laat je maar gaan, zou ik zo zeggen. :3


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    je hebt echt heel veel kleine leuke winkelstraten. Ook heb je daar lekkere bakkers :9~ Gewoon rond lopen en kijken wat je tegen komt :3!
    Parijs is gebouwd op 7 heuvels. Voor de mensen die zich afvragen welke 7 heuvels, dan moet je daar eens gaan rond lopen D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    De Champs Elyseés is sowieso de place to be. Dat is de lange straat bij de Arc De Thriomphe en de Eiffeltoren, ben er ook geweest en het is werkelijk prachtig.(Met als zijstraat Avenue Montaigne, waar veel beroemde/chique merken te vinden zijn)

    Rue de Rivoli is ook een goed plek, daar zit ook de H&M volgens mij.
    Ook waren er nog Boulevard Haussmann en Boulevard des Capucines.

    En hoe ik dat allemaal weet? Nou je steekt al snel wat op als je met school naar Parijs gaat en de meiden het er keer op keer over hebben, lol.

    Veel plezier alvast!


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    c'est très... duur :x
    Anyway, ik ben nog nooit in Parijs geweest dus ik zou het echt niet weten.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ahhh da's gaaf. ö Veel plezier. (:


    Full of envy behind that anonymous mask

    iedereen bedankt die me plezier wenst hahaa

    en voor de mensen die vragen van welke planeet ik kom ahah, het is geen schoolreisje. je hoeft ook niet verplicht dingen te bezoeken of met leraren/begeleiding mee te lopen ofzo, FREEDOOOM ik heb er zo'n zin in!

    en bedankt voor mensen met tips, ik denk dat we gewoon een metro kaart kopen en wat rond gaan lopen! :)

    Bah, ik haat Parijs.
    Ik ga volgende maand naar London, met mijn oom. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3