• Gisteren was Skrillex in de HMH. Het voorprogramma was awfull, volgens mij was hij echt stoned als de pest, maar goed. Toen kwam Skrillex - ik stond helemaal vooraan met mijn 1.55 - en toen ging het fout. Ik kreeg ellebogen tegen m'n gezicht, er werd aan mijn haar getrokken en ik kreeg een knie in mijn rug en toen werden mijn benen gevoelloos. Dus ik moest gezellig naar de EHBO, maar goed. Na dat verschrikkelijke halfuurtje, gingen we aan de zijkant staan en hebben echt een geweldige avond gehad. Ik sta zelfs met zijn vriendin (en zangeres) Ellie Goulding op de foto.


    To infinity and beyond •

    WHAAA, jij hebt Ellie Goulding ontmoet! D: Ik ben zo fucking jaloers.

    Waauw ! super ! dit is echt om jaloers op te zijn ! ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Jezabels schreef:
    WHAAA, jij hebt Ellie Goulding ontmoet! D: Ik ben zo fucking jaloers.

    Ik ken haar niet?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Ik ken haar niet?


    Ik ook niet, tot een vriendin van mij erop wees. HAHA.


    To infinity and beyond •

    Geen flauw idee wie die Ellie Goulding is


    Shoganai i ne~

    Beckett schreef:
    Ik ken haar niet?


    Firm believer of all that is magic

    Beckett schreef:
    Ik ken haar niet?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat leuk! Ik ken haar alleen van de cover van Your song. Btw. jij doet me een beetje denken aan Sophie Habibis.


    There is nothing more badass than being yourself

    NyanDash schreef:
    Geen flauw idee wie die Ellie Goulding is


    Dit. Maar alsnog heel leuk voor je. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    HarrysBum schreef:
    Wat leuk! Ik ken haar alleen van de cover van Your song. Btw. jij doet me een beetje denken aan Sophie Habibis.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik ken haar niet, but still awesome! Fijn dat je een leuke avond hebt gehad! =D


    Inspiration can hit you any time

    Ik ken Ellie Goulding van naam, maar omg great dat je 'r gemeet hebt ^^

    Ah bah, vooraan staan is geweldig, maar mensen zijn zo onbeschoft af en toe. Ik stond het bij Music Bank in Paris concert (kpop concert), maar mensen begonnen te duwen en alles totdat ik geen adem meer kreeg. Dus wilden we naar achteren lopen, maar er was zo'n druk dat we door de security eruit getild werden. Klinkt heel dom, maar dat gebeurde echt bij tientallen mensen. Daarna zijn we naar achteren gegaan en het was geweldig ^^ Van de groepen die er waren, zijn twee een paar wan m'n favorieten en die heb ik van dichtbij gezien en de rest van wat verder, maar alsnog great.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Een paar vrienden waren ook gegaan en zeiden hetzelfde over het voorprogramma. Zij waren wel redelijk vanachter gaan staan, dus zijn niet naar de EHBO moeten gaan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tablo schreef:
    Ik ken Ellie Goulding van naam, maar omg great dat je 'r gemeet hebt ^^

    Ah bah, vooraan staan is geweldig, maar mensen zijn zo onbeschoft af en toe. Ik stond het bij Music Bank in Paris concert (kpop concert), maar mensen begonnen te duwen en alles totdat ik geen adem meer kreeg. Dus wilden we naar achteren lopen, maar er was zo'n druk dat we door de security eruit getild werden. Klinkt heel dom, maar dat gebeurde echt bij tientallen mensen. Daarna zijn we naar achteren gegaan en het was geweldig ^^ Van de groepen die er waren, zijn twee een paar wan m'n favorieten en die heb ik van dichtbij gezien en de rest van wat verder, maar alsnog great.


    Ik was er inderdaad ook uitgetild. Awfull. Schaamde me dood. Maar ja, het is dan gewoon niet leuk meer. Dan ben je alleen maar bezig met jezelf staande te houden en let je niet op de muziek. Dus heb uiteindelijk geen spijt want heb vanaf de zijkant onwijs genoten!


    To infinity and beyond •